اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

متن نوحه ای روضه خوان بگو ماه محرم است مهدی رعنایی

متن کامل مداحی ای روضه خوان بگو ماه محرم است مهدی رعنایی

 

دوست دارم برگردم به اون روزای زندگیم
دوست دارم برگردم به دوران بچگیم

بچه بودم با کمک بچه ها
بچه بودم با چادر مادرا
بچه بودم خیمه میزدیم برا شاه شهید کربلا

یادم نمیره به زیر پرچم
زنجیر میزدم به عشق یه علم
سینه میزدم با شعرای محتشم

باز این چه شورش است در خلق عالم است
ای روضه خوان بگو ماه محرم است

جانم حسین حسین وای ...

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">