اینستاگرام نوحه باران

مداحی به کی شکایت ببرم به کی بگم دردامو حاج مهدی رسولی

دانلود صوت کامل مداحی به کی شکایت ببرم به کی بگم دردامو با نوای حاج مهدی رسولی شب اول محرم 1401 هیئت ثارالله زنجان

شب اول محرم 1401 - مهدی رسولی

دانلود مداحی به کی شکایت ببرم به کی بگم دردامو حاج مهدی رسولی

کد آوای انتظار همراه اول: --

دانلود

اللهم انا نشکوا الیک
فقد نبینا... 
غیبت ولینا...
کثرت عدونا...
(و قله عددنا؛ آقابیا آقابیا)2

به کی شکایت ببرم
به کی بگم دردامو
جوونیمم رفت و هنوز 
من ندیدم آقامو

متن نوحه به کی شکایت ببرم

اللهم انا نشکوا الیک
فقد نبینا... 
غیبت ولینا...
کثرت عدونا...
(و قله عددنا؛ آقابیا آقابیا)2

به کی شکایت ببرم
به کی بگم دردامو
جوونیمم رفت و هنوز 
من ندیدم آقامو

این الطالب (بدم المقتول بکربلا)3

نور میبینم
خیمه ات رو دارم از دور میبینم
آه میبینم
سر درِ خیمه ت پرچم سیاه میبینم
آه میبینم

دیگه راهی نمونده
هی خودم رو میکشونم
دستمو بگیر بتونم
که خودم رو برسونم

اللهم عجل لولیک الفرج

شاعر:محسن عربخالقی

📢حــاج مـــهدی رســولی

🔶اللهم انا نشکوا الیک...

✅پست ویژه به مناسبت محرم الحرام

حاج_مهدی_رسولی
پیش_زمینه
شب_اول

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۳)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">