اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی آغوشتو وا کن ای ماه محرم حاج مهدی رسولی دانلود صوتی

دانلود صوت کامل مداحی آغوشتو وا کن ای ماه محرم برگشتم به خونه با صدای حاج مهدی رسولی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

شب اول محرم 1401 - مهدی رسولی - هیئت ثارالله زنجان

 

کد پیشواز آغوشتو وا کن ای ماه محرم حاج مهدی رسولی

دانلود

آغوشتو وا کن ای ماه محرم
برگشتم به خونه 
برگشتم به هیئت 
برگشتم به شیرین تر روزای سالم

اندازه یک سال شوق کربلا دارم
اندازه ی یک سال شور روضه ها دارم
اندازه ی یک سال گریه قضا دارم

متن نوحه آغوشتو وا کن ای ماه محرم

آغوشتو وا کن ای ماه محرم
برگشتم به خونه 
برگشتم به هیئت 
برگشتم به شیرین تر روزای سالم

اندازه یک سال شوق کربلا دارم
اندازه ی یک سال شور روضه ها دارم
اندازه ی یک سال گریه قضا دارم

هر قطره اشک من یه دنیا تلنگره
دنیای بی حسین به دردم نمیخوره

حسین ای‌جانم

آغوشتو واکن ای ماه محرم
ای جانم به روضه ات
ای جانم به خدام
ای جانم به سینه زنای زیر پرچم

اندازه ی یک سال چشم به راه دل دارم
اندازه ی یک سال زخمه روو دل زارم
اندازه ی یک سال ذکر یاحسین دارم

این سینه ی کبود یه لوح تشکره
دنیای بی حسین به دردم نمیخوره

شاعر: حسین حاجی

📢مداح: حــاج مـــهدی رســولی

🔶نوحه: آغوشتو وا کن...

حاج_مهدی_رسولی
شب_اول
زمینه

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">