اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز نوحه ترکی من اوزمده خادم زینبم حاج محمدباقر منصوری همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مداحی زیبای ترکی من اوزمده خادم زینبم با نوای حاج محمدباقر منصوری اردبیلی ارائه شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول و سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین

 

کد پیشواز نوحه دیمیرم که افسر ارشدم محمدباقر منصوری اردبیلی - من اوزومده خادم زینبم

کد آوای انتظار همراه اول: 46765

کد پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۷۵۳۲

دیمیرم که افسر ارشدم قوشون ایچینه صاحب منصبم

دیمیرم امیر سپاهووم حرم نگاره مقربم

آنام اهلبیت کنیزدی من اوزمده خادم زینبم

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

  1. عارف هاتفی

    من اهنگ این پیشوازو میخوام از کجا پیدا کنم من اوزومده خادم زبنبم 

     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">