اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی تا توی چاه افتادم رسیدی حاج محمود کریمی

دانلود صوتی مداحی تا توی چاه افتادم رسیدی منو گرفتی بالا کشیدی با نوای حاج محمود کریمی همراه با متن کامل اشعار نوحه

شب اول محرم 1401 هیئت رایه العباس

 

دانلود مداحی تا توی چاه افتادم رسیدی - حاج محمود کریمی

کد آوای انتظار همراه اول: ---

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ---

دانلود

تا توی چاه افتادم، رسیدی
منو گرفتی، بالا کشیدی

از تو همیشه آقایی دیدم
ولی تو از من، خوبی ندیدی

متن نوحه تا توی چاه افتادم رسیدی

تا توی چاه افتادم، رسیدی
منو گرفتی، بالا کشیدی

از تو همیشه آقایی دیدم
ولی تو از من، خوبی ندیدی

چه خوبه دادن سر برا سر!
چه خوبه خون‌جیگر برا سر!

چه خوبه ناله و اشک برا مشک!
چه خوبه چشمای تر برا سر!

دلم پر از امید شده با گریه
روی سیام، سفید شده با گریه

چه خوبه آخرش بگن فلانی
آخر برات شهید شده با گریه

پشت‌سر هر خوبی، تو بودی
محبوب هر محبوبی، تو بودی

آرامشی که من رو رها کرد
از دل هر آشوبی، تو بودی

من به دلم، حیات میدم با گریه
سلام به کربلات میدم با گریه

تا توو هیاهوی زمین می‌میره
دلم و باز نجات میدم با گریه

چه خوبه خواستن نور برا نور!
چه خوبه این همه شور برا نور!

چه خوبه شوق یه نسل برا وصل!
دعا برای ظهور، برا نور

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">