اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار دانلود نوحه های معروف

مداحی لا معشوق سواک اتنفس بهواک سید مجید بنی فاطمه

دانلود صوتی مداحی لا معشوق سواک اتنفس بهواک از گهواره حسین گفتم تا دل خاک با نوای سید مجید بنی فاطمه همراه با متن کامل نوحه

شب اول محرم 1401 هیئت ریحانه الحسین علیه السلام

 

دانلود مداحی ای شورم ای هیجانم جانم جانم - سید مجید بنی فاطمه

کد آوای انتظار همراه اول: ---

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ---

دانلود

لا معشوق سواک اتنفس بهواک
از گهواره حسین گفتم تا دل خاک

واهب العطا یا غافر الخطایا یا خیرالوری
مثل تو ندیدم ای صبح امیدم مصباح الهدا

ای شورم ای هیجانم جانم جانم
ای ذکر هر ضربانم جانم جانم

ای عشقم دار و ندارم یارم یارم
ای نور هر دو جهانم جانم جانم

 

متن نوحه

لا معشوق سواک اتنفس بهواک
از گهواره حسین گفتم تا دل خاک

واهب العطا یا غافر الخطایا یا خیرالوری
مثل تو ندیدم ای صبح امیدم مصباح الهدا

ای شورم ای هیجانم جانم جانم
ای ذکر هر ضربانم جانم جانم

ای عشقم دار و ندارم یارم یارم
ای نور هر دو جهانم جانم جانم

حمد للکریم از خلقت حسین
یهدی من یشاء به محبت حسین

ای جانم حسین ...

کلنا فداک نتشرف بحماک
از گهواره حسین گفتم تا دل خاک

دافع البلایا غایت الرجایا ای خون خدا
عشق بی نظیرم ای نعم الامیرم شاه کربلا

دور از تو دلنگرانم جانم جانم
بی تو من فصل خزانم جانم جانم
ای تو رویای بهارم یارم یارم
کشتی امن و امانم جانم جانم

شد دلهای ما موقوفة الحسین
زیر پرچم ریحانة الحسین

ای جانم حسین .

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">