اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار دانلود نوحه های معروف

شور طوفانی رفیق من سربازه امیر برومند و محسن عراقی

مداحی شور طوفانی رفیق من سربازه توی دلش آشوبه برای دیدن حرم چقده پا میکوبه با صدای کربلایی امیر برومند و کربلایی محسن عراقی

 

رفیق من سربازه توی دلش آشوبه - کربلایی امیر برومند و کربلایی محسن عراقی

دانلود

رفیق من سربازه توی دلش آشوبه

برای دیدن حرم چقده پا میکوبه

رویامه حرم دنیامه حرم

خواب روزامم شبهامه حرم

متن نوحه رفیق من سربازه توی دلش آشوبه

رفیق من سربازه توی دلش آشوبه

برای دیدن حرم چقده پا میکوبه

رویامه حرم دنیامه حرم

خواب روزامم شبهامه حرم

ضربان قلبم میزنه باتو هردم

عشق تو کاشف هر غم

ارباب ارباب

مهر تربت حرم باعث شد

حتی منم نماز خون بشم همیشه

بی تربت که واقعا میدونم نماز من نماز نمیشه

آلوده سر رو تربتت میزاریمو پاک برمیگردیم

ما همه از این خاکیمو به این خاک برمیگردیم

برمیگردیم حرم برمیگردیم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">