اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

نماهنگ نفسم با صدای عبدالرضا هلالی و جواد پرئی

دانلود صوت کامل مداحی استودیویی زمین دور خودش میگرده اما من فقط دور تو میگردم (نماهنگ نفسم) با صدای حاج عبدالرضا هلالی و جواد پرئی + متن مداحی + نماهنگ تصویری

 

نماهنگ نفسم عبدالرضا هلالی و جواد پرئی

دانلود

زمین دور خودش میگرده

اما من فقط دور تو میگردم

زمان کوتاهه تا جایی که میتونم

دلم رو عاشقت کردم

دوا وقتی تویی شیرینه دردم

از غیر تو باید برید

باید غم تو رو خرید

متن نوحه نفسم هلالی

زمین دور خودش میگرده

اما من فقط دور تو میگردم

زمان کوتاهه تا جایی که میتونم

دلم رو عاشقت کردم

دوا وقتی تویی شیرینه دردم

از غیر تو باید برید

باید غم تو رو خرید

از دور و اطراف ضریح

باید تو رو نفس کشید

نفسم

دیگه در نمیاد نفسم

شده فاصله ها قفسم

چه جوری به حرم برسم

نفسم

دیگه در نمیاد نفسم

شده فاصله ها قفسم

چه جوری به حرم برسم

رو قلبم سنگ دوریتو زدم از بس

شکسته مثل شیشه

صبوری میکنم اما تماشا کن

دلم آروم نمیشه

بمونم زنده دور از تو که چیشه

نزدیک تو سمت خدا

من گم شدم اینجا کجاست

به کعبه سجده میکنم

اما دلم با کربلاست

نفسم

تو رو هر چی که میشه قسم

دیگه بند اومده نفسم

چه جوری به حرم برسم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

  1. سلام‌.

    واقعا از خواننده این نماهنگ ممنونم فقط خدا میدونه چقدر عاشق این مداحی شدم. خیلی با آرامش میخونن،اجرشون با اباعبدالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">