اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

دانلود نوحه قدیمی حاج محمود کریمی گلچین صوتی محرم 81 تا 85

دانلود مداحی های قدیمی حاج محمود کریمی از محرم 81 تا محرم 85 ، دانلود نوحه قدیمی محمود کریمی دهه هشتاد ، گلچین صوتی مداحی قدیمی حاج محمود کریمی دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بالا

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 81

حسین میا به کوفه کوفه وفا ندارد

دانلود فایل

کوفه میا یا عزیزالله

دانلود فایل

در کوچه های کوفه یا رب فکارم امشب

دانلود فایل

توی گرمای نفس گیر زیر هرم گرم خورشید

دانلود فایل

مه غم آمد و خونین جگریم

دانلود فایل

بر خوان غم چو عالمیان صلا زدند

دانلود فایل

آب حیات ما اشک ما مرده ایم بی غم

دانلود فایل

باید ای دل گل خاک حرم غم باشی

دانلود فایل

وقتی طبیعت فارغ از قال و مقالم بود

دانلود فایل

دلم به عشق یارم گرفته حال و هوایی

دانلود فایل

پدر ای شاهد این حال تماشایی من

دانلود فایل

مرحم خار مغیلان بر کف پایم نشسته

دانلود فایل

ستاره شبم کجایی

دانلود فایل

مرگ به داد دختری مویه کنان نمی رسد

دانلود فایل

به به چه با صفا شد امشب خرابه من

دانلود فایل

بر سر مهمانی ویرانه ام

دانلود فایل

نه سیلی و نه سنگ مردم کوفه و شام

دانلود فایل

ای سر چه شد امشب به من زار زدی سر

دانلود فایل

من گل ویران نشینم در دل شام بلا

دانلود فایل

ای ماه شام تارم کجایی بابا حسین

دانلود فایل

امشب به دامن من خورشید آرمیده

دانلود فایل

ای سحر شب بیماریم

دانلود فایل

غنچه ناز گلشنم

دانلود فایل

یا عمو سازم جان فدای تو

دانلود فایل

عاشق روی توام

دانلود فایل

گشته محراب من سینه خسته ات

دانلود فایل

یادگار حسنم در دل وادی غم

دانلود فایل

از غم غربتت سوزم از محنتت

دانلود فایل

بس که زخم از چهار سو بنشسته بر زخم تنم

دانلود فایل

عمو فدای جراحات پیکرت گردم

دانلود فایل

دلم تنگ برای دیدن روی بابم

دانلود فایل

بر دست من مزن پرپر

دانلود فایل

با لب خشکت دو چندان جلوه دارد خنده تو

دانلود فایل

علی جان مادرت منتظر مانده در حرم

دانلود فایل

ای که به شانه رضا کوه بلا کشیده ای

دانلود فایل

بر پا شد در دلم از غمت شور رستخیز

دانلود فایل

تا که پامال خزان شد لاله لیلای من

دانلود فایل

ای پیکر تو چون جگر پاره پاره ام

دانلود فایل

تو که نور چشم تر منی

دانلود فایل

شد قطعه قطعه پیکرم در راه عشقت ای پدر

دانلود فایل

شمع سان می سوزم ای پروانه پای بسترت

دانلود فایل

می زنی تو دست و پا من دست و پا گم کرده ام

دانلود فایل

بدن چو جوشن شد از خدنگش

دانلود فایل

قحطی آب و دیده ها دریاست ای مشک

دانلود فایل

ای آنکه خورشید دلم شد مست ماه روی تو

دانلود فایل

ای همه نیروی لشکرم برادرم

دانلود فایل

نه دُر است قابل

دانلود فایل

حله ام احرام خون تلبیه ام زمزمه

دانلود فایل

خون جگر ز آه من

دانلود فایل

اگر ای مشک رسانی به حرم آبی چند

دانلود فایل

آتش غم ای برادر می کشد از دل شراره

دانلود فایل

تو پاره جگر فاطمه ای

دانلود فایل

ساقی آل علی به خیمه ها آب نیست

دانلود فایل

شام تاسوعا به دشت کربلا

دانلود فایل

شب عزیز فاتح بدره

دانلود فایل

خبر اومد تو خیمه مشک عمو دریده

دانلود فایل

ای برادر یادگار مادری

دانلود فایل

ما ز شاه مظلومان دست بر نمی داریم

دانلود فایل

دل من دوباره باز کرده بهونه حسین

دانلود فایل

در حرب گاه چون ره آن کاروان فتاد

دانلود فایل

ای مصحف ورق ورق ای روح پیکرم

دانلود فایل

ز زخوناب جگر ساغر گرفتم

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 82

وقتی که چشمام روی هم بسته میشه

دانلود فایل

بین الحرمین و حرم آقام حسین و حرم آقام اباالفضل

دانلود فایل

کربلا یعنی تولی داشتن

دانلود فایل

کنج ویرانم آمده جانم

دانلود فایل

عمه جان بنگر شمر ستمگر

دانلود فایل

قل اعوذ برب الناس

دانلود فایل

علی علی لای لای

دانلود فایل

بند قنداغت دیگر گسستم

دانلود فایل

این من و این شور و شرر

دانلود فایل

عباس علمدار حسین

دانلود فایل

عمو جون تا تو بودی سر و سامونی داشتیم

دانلود فایل

ما خانه به دوشان بیابان بلاییم

دانلود فایل

چشمایت روضه خوانی می کند

دانلود فایل

یم فاطمی در سرمدی

دانلود فایل

سرو رشیدم افتاده ز پا

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 83

حسین میا به کوفه کوفه وفا ندارد

دانلود فایل

من سفیر شاه عشقم

دانلود فایل

سر من افتد در پایت

دانلود فایل

اینجا بهار عشق را پاییز کردند

دانلود فایل

ای همسفر من بابا

دانلود فایل

صبا بگو تو از من به شاه آل هاشم

دانلود فایل

بوی شهادت می کند مستم

دانلود فایل

بر نیزه ها سرت لای لای علی علی

دانلود فایل

بچه ها دست بابا خونی شده

دانلود فایل

وجناتت همه عشق است

دانلود فایل

واویلا واویلا شهید علقمه

دانلود فایل

بعضی روزا فکر می کنم بار گناهم

دانلود فایل

تو خرابه تک و تنها

دانلود فایل

این علی بن حسین بن علی حیدر نیست

دانلود فایل

ای مصحف ورق ورق ای روح پیکرم

دانلود فایل

خیمه ها می سوزد شمع شب تارم شده

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 84

منم و این سحر تار دل زار

دانلود فایل

دلبرا رفع خطر کن

دانلود فایل

توی گرمای نفس گیر

دانلود فایل

کیه که دست منو گرفته آورده توی روضه هات

دانلود فایل

فرود آیید یاران وعده گاه داورست اینجا

دانلود فایل

چشم باران زده ام

دانلود فایل

می آید ای دل منزل به منزل

دانلود فایل

خوب میشه زخمام خدا

دانلود فایل

تو آسمون عشق منم یه تک ستاره

دانلود فایل

در این جدایی نوبت رسیده به ما

دانلود فایل

گرفتند برات از کف ارباب دو دنیا

دانلود فایل

حیرانتان قمر شده سربازهای من

دانلود فایل

رسیده وقت هنرمایی من

دانلود فایل

همه رفتند و پریدند و گذشتند چرا

دانلود فایل

قرآن چرا به روی زمین افتاده است

دانلود فایل

شعله کشیدی در آذر معرکه

دانلود فایل

الا ای پادشاه کربلایی

دانلود فایل

خبر عمو اومده نرسیده آب عزیزم

دانلود فایل

ای اهل کوفه رحمی

دانلود فایل

علی نور بصرم علی خورشید حرم

دانلود فایل

دشت لبریز ز چشم غضب آلود حرامی

دانلود فایل

مدهوش جام اکبرم مانند ارباب

دانلود فایل

می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق

دانلود فایل

اباالفضل ساقی طفلان حسین

دانلود فایل

ای علم افراشته بر سر ایوان عشق

دانلود فایل

اقاتل قوم بقلب مهند

دانلود فایل

عباس یعنی ذکر طوفانی مهدی

دانلود فایل

این بیرق علمداره هنوز رو زمین نیفتاده

دانلود فایل

کربلای تو عرش برینه

دانلود فایل

عشق تو رو در دل من خدای اعلا گذاشته

دانلود فایل

سری به نیزه بلند است در برابر زینب

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 85

داره میاد از تو صحرا یک کاروان پر ماتم

دانلود فایل

ز نو آمد محرم به تن کن رخت ماتم

دانلود فایل

واسم نگاهت نفسه

دانلود فایل

گفت ارباب که اینجاست همان وعده گه یار

دانلود فایل

عمه سادات بی قراره

دانلود فایل

کی گفته من بابا ندارم

دانلود فایل

وقتی که یک مادر بر کودکان خود کفن پوشاند

دانلود فایل

چیده ز باغم لاله چین دو گل

دانلود فایل

وقتی در آن غوغا در ظهر شور انگیز آن صحرا

دانلود فایل

عمه به من محبتی کن که دل من آروم بشه

دانلود فایل

تشنه کام از حرم می رسد عبدالله

دانلود فایل

منم که از روز ازل اسیر لبخند توام

دانلود فایل

قد کشیده اگر شاخه شمشادم

دانلود فایل

دلم اسیر چشاته

دانلود فایل

این صدای باران نیست

دانلود فایل

دم تیغت شرر آفرین

دانلود فایل

موذن حرم الله اکبر

دانلود فایل

می سوخت سیمرغی در آتشی از هیزم غیرت

دانلود فایل

پر از شهیده دل صحرا

دانلود فایل

ای شهید سر جدا یالیتنا کنا معک

دانلود فایل

دلتنگ از عمق وجود شب با تمام وسعتش

دانلود فایل

بر خیز علمدار رشید لشکر من

دانلود فایل

از تشنه کامی روی گلها مانند لاله

دانلود فایل

در آسمان شب در پهنه سجاده ای از نور

دانلود فایل

انگار یکی میون قلب منه

دانلود فایل

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">