اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

مداحی قدیمی حاج محمود کریمی گلچین صوتی محرم 86 تا محرم 89

دانلود گلچین صوتی بهترین مداحی های قدیمی حاج محمود کریمی از محرم 86 تا محرم سال 89 ، نوحه قدیمی محمود کریمی نیمه دوم دهه هشتاد دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بالا

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 86

خدا را شکر محرمت دیدم دوباره آقاجون

دانلود فایل

شال ماتمت آبرو به من داد

دانلود فایل

دیده به تیغ دوختم ابی عبدالله

دانلود فایل

مردی غریب و تنها تو کوچه سرگردونه

دانلود فایل

زمین پر شرر است

دانلود فایل

تو دل بارون زیارتنامه می خونه دل مجنون

دانلود فایل

آتش گرفته خیمه گاه زاده حیدر

دانلود فایل

طایر گلزار وحی کجاست بال و پرت

دانلود فایل

شب و ستاره دل و شراره

دانلود فایل

آروم آروم اشکا می ریزه

دانلود فایل

کرب و بلا از ناله پر کرده دامنش را

دانلود فایل

دل و دلدار کیست زینب است

دانلود فایل

من نایب بر حق مجتبایم عمو حسین

دانلود فایل

منم عار او او بود یار من

دانلود فایل

تو سپر زخمی خیمه گاهی عمو حسین

دانلود فایل

پسر شیر حیدر از فرس افتاده

دانلود فایل

باز دلای عاشقای حسینی بی تابه

دانلود فایل

تو خیمه ها یکی بی تابه

دانلود فایل

وقتی که آسمان را زخم عطش سوزانده

دانلود فایل

باید علم گرفت

دانلود فایل

حاصل عمرم علی اکبرم

دانلود فایل

زده به دریا میر سپاه

دانلود فایل

می کشی پا به زمین کمرم می شکنی

دانلود فایل

آی سینه زن ها دستا رو سینه

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 87

کی می دونه شاید امسال برا ارباب بمیرم

دانلود فایل

پر از زخم پیکرش شهید صبر آقا

دانلود فایل

پرپر می زنم برای حرم

دانلود فایل

در میون غبار آسمونا نوری پیداست

دانلود فایل

اشک بی تابی مهمون چشماست

دانلود فایل

روز مرا مخواه که شام عزا کنی

دانلود فایل

من و یک عشق عشقی که در سینم

دانلود فایل

در حرم و خیمه گاه یاس مادر بی تابه

دانلود فایل

تا صوت قرآن از لب آنها می آید

دانلود فایل

ای که عشق مرا ناگفته می دانی

دانلود فایل

عمو حسین مرا ببخش در آتش فراق شعله ور شدم

دانلود فایل

دسته دسته کبوتران حرم

دانلود فایل

با التماس و گریون

دانلود فایل

جمع حسنینی و پریشان شده ای

دانلود فایل

کبوترانه از این خاک ها رها شده ای

دانلود فایل

عمو حسین بیا که بین خاک و خون نشسته ام

دانلود فایل

گریه کمتر کن مادرت زاره

دانلود فایل

دل آتش زده ام بی تو به گرداب خورد

دانلود فایل

به وقار و شکوه برون آمد ز حرم

دانلود فایل

چنان ز آتش داغ تو شعله ور شده ام

دانلود فایل

بی لب تو آب سراب عظیم

دانلود فایل

هر چه بهتر تنت از دور که پیدا می شد

دانلود فایل

چیکار کنم آقا با این پریشونی

دانلود فایل

تو خیمه های داغدیده

دانلود فایل

سردار قد رشید اباالفضل مرتضی

دانلود فایل

از کودکی دریا بودی

دانلود فایل

از خیمه خورشید میره بیرون

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 88

روی آیینمون جاریه اشکامون

دانلود فایل

می رسد ناله زینب کبری

دانلود فایل

در دلش قاصدکی بود خبر می آورد

دانلود فایل

دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد

دانلود فایل

دردامون بی درمونه

دانلود فایل

از دار دنیا زینب و گلای گریونش

دانلود فایل

من تیغ حسن عبداللهم جان حسینم

دانلود فایل

شده عجین اشک چشات

دانلود فایل

از خدا خواسته ام یه بار بیام کربلا

دانلود فایل

از بین خیمه اومد سرباز شش ماهه

دانلود فایل

با هر خداحافظ که در دور و برش ریخت

دانلود فایل

ای ماه تابانم یاسین قرآنم

دانلود فایل

آسمون چرا نمی باره

دانلود فایل

منم روشنگر بزم عالمین

دانلود فایل

در بین آغوشم سر ذوالجناح است

دانلود فایل

پر از گلای بی تابی شده جزیره دل من

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 89

صدای گریه میاد از پس پرچین دلامون

دانلود فایل

پیک مجروح تو شرمنده ات آقا شده است

دانلود فایل

قفس سینه و دل شیدا

دانلود فایل

شب اول محرم سینه زنت آرزوشه

دانلود فایل

من مثل پرهای علم

دانلود فایل

این کاسه های اشک دو تا چشمه شفاست

دانلود فایل

علم به دوش سقا چشای زینب دریا

دانلود فایل

خودم اینجا دلم پشت سر قافله

دانلود فایل

نام حسین آمد و از خود به در شدم

دانلود فایل

ما که بودیم اهل پرده نشین

دانلود فایل

اینجا که زخم از در هر خانه می زنند

دانلود فایل

کجایی بابا شده نماز من شکسته

دانلود فایل

گفتم به خود یا که خبر از ما نداری

دانلود فایل

وای از شوق تو بی قرارم

دانلود فایل

برگرد انتظار دل هفت آسمان

دانلود فایل

وای من اگر خواهش من رد کنی ای یار

دانلود فایل

من علم حجب و حیا زینبم

دانلود فایل

مگه چی میشه گلای منم مثل گلای تو بشن فدایی

دانلود فایل

کفن به دست توی خیمه یه خواهر محنت کشیده

دانلود فایل

خسته شدم بریده ام آقا شتاب کن

دانلود فایل

غریب ماندی و لشکر برابرت ای وای

دانلود فایل

جون می کنه یتیم جا مونده تو

دانلود فایل

اباالفضل آقامه اباالفضل مولامه

دانلود فایل

این که اینقدر تماشا دارد

دانلود فایل

روی دستم زنده بمون پسرم

دانلود فایل

تو چشمام نم بارون

دانلود فایل

قبله من کربلاست گوشه کوی حسین

دانلود فایل

رخت از بوسه ای بیگاه می سوخت

دانلود فایل

تو دلم مادر راز نهفته

دانلود فایل

نشستند خواهرات کناره گهواره تو

دانلود فایل

ای شمس دلبری

دانلود فایل

تو که از روز ولادت دل بابا بردی

دانلود فایل

من موندم با یه حالتی نگات کردم

دانلود فایل

بدر هاشمیون میر حیدریون

دانلود فایل

ماه شب تاریکم از نور ولای تو

دانلود فایل

محرم آمد و رنگ غروبم

دانلود فایل

پشت سر دعای زینب و رباب

دانلود فایل

می زنم دم ز علمدار رشید حرم عشق

دانلود فایل

روی این پشت شکسته کوهی از غم ریخته

دانلود فایل

ای تب عشق خیمه ها

دانلود فایل

می روی تنها امیدم

دانلود فایل

یه روزی من و تو تو صف قیامت

دانلود فایل

نمیشه باورم که وقت رفتنه

دانلود فایل

ببین دل زار زینب

دانلود فایل

مروه کرب و بلا حال و هوایی دارد

دانلود فایل

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">