اینستاگرام نوحه باران

نوحه قدیمی

گلچین بهترین مداحی های قدیمی حاج محمود کریمی محرم 90 تا محرم 92

دانلود گلچین صوتی بهترین مداحی های حاج محمود کریمی از محرم 90 تا محرم 92 ، دانلود بهترین نوحه های قدیمی حاج محمود کریمی محرم 90 ، محرم 91 و محرم 92

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 90

سلام ای مهر از روی تو پیدا

دانلود فایل

خاطرم نیست که از کی به تو عاشق شده ام

دانلود فایل

شوریده و شیدای توام

دانلود فایل

خون دل رو گونه ها بیرق ها رو شونه

دانلود فایل

ماتمین گلیب ای ارباب بی سر | آذری ، فارسی

دانلود فایل

سلام ما به شکوه آفرین بزم جلال

دانلود فایل

شبیه سایه به دنبال شاه می آمد

دانلود فایل

اسماعیل به منا اومده

دانلود فایل

راکب المجد فی الطفوف | عربی ، فارسی

دانلود فایل

دادند در آن میان شه لب تشنه را سلام

دانلود فایل

السلام و علیک یا عطشان چه بلایی سر لبت آمد

دانلود فایل

جلست بواد العذابی | عربی ، آذری ، فارسی

دانلود فایل

سلام ما به زهیر و دلاوری هایش

دانلود فایل

چه غم اگر که نگاه همه جوابم کرد

دانلود فایل

آن شبی که کاروان رفت از حرم

دانلود فایل

بیا ببین خیمه من شده عزاخونه داداش

دانلود فایل

سلام ما به سعید آن چو نام خود مسعود

دانلود فایل

در طریقت زحمت بسیارها باید کشید

دانلود فایل

خواهرم جون تو و جون حرم

دانلود فایل

پیاده ام و از سواره ها زودتر اومدم

دانلود فایل

شد مسلم بن اوسجه مردانه پیش صف

دانلود فایل

به لاله برادر نظری کن عمو حسین

دانلود فایل

برای بار غمت شانه ای خم آوردم

دانلود فایل

هوا گرم است و تب دار است

دانلود فایل

می زنم به قلب میدون تیغ تیز مجتبایم

دانلود فایل

از بس که شکسته اند تو را برگ و بری نیست

دانلود فایل

بیا مسافر غریب صحرا

دانلود فایل

لالا لالالایی گل پونه

دانلود فایل

شوریده و شیدای توام

دانلود فایل

چرا تو گهوارت نمی مونی

دانلود فایل

سلام باد به روح بریر ابن خزیر

دانلود فایل

همره نوحه تو سینه زنان اهل حرم

دانلود فایل

پدر از خیمه ها نظر می کرد

دانلود فایل

علی پاشو که مردم اکبرم

دانلود فایل

بدر فوق السماء | عربی ، فارسی ، آذری

دانلود فایل

عابس آن شیری که می لرزد ز بیمش دشمنش

دانلود فایل

از دست فراقت گله دارم گله دارم

دانلود فایل

ای که در آسمان هر غمزده مهتاب تویی

دانلود فایل

ذره منم مور منم

دانلود فایل

سلام باد به جون آن که روح والا داشت

دانلود فایل

جلو چشمای من داری جون می کنی

دانلود فایل

کاش می گشتم فدای دست تو

دانلود فایل

عطش مثل آتیشه لبا از خون تر میشه

دانلود فایل

دوباره بی تاب روی یارم

دانلود فایل

داداش دلم با غربت آشنا شد

دانلود فایل

یکی از بین همه داره میاد داره میاد

دانلود فایل

از آن زمان که به میخانه ات مقام گزیدم

دانلود فایل

شب عاشورای حسین است

دانلود فایل

سرم خاک کف پای حسین است

دانلود فایل

داداش نزار رو قلبم آرزوتو

دانلود فایل

نیمه جان بود و پشت مرکب خود

دانلود فایل

تو رفتی و من تو خیمه ها

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 91

عمریست یاد حنجر تو گریه می کنم

دانلود فایل

ای کشته دور از وطن وای

دانلود فایل

ای پدر و مادر من به فدای لب عطشان تو

دانلود فایل

نگاهم پر از بارونه غمت درد بی درمونه

دانلود فایل

دوباره کوچه ها را غم گرفته

دانلود فایل

باز عمه سادات دلش خونه

دانلود فایل

می رسه از راه کاروانی از لاله ها

دانلود فایل

ای مرا دلبر و دلدار بیا برگردیم

دانلود فایل

یه عده جوون شبونه

دانلود فایل

الا خورشید عالم تاب ارباب

دانلود فایل

عمه در چشم تو پیداست و من

دانلود فایل

شام را ویران کردم با ناله بابا بیا

دانلود فایل

به تنم دیگه جونی ندارم

دانلود فایل

سوار گم شده را از میان راه گرفتی

دانلود فایل

ای یار من نبینم تنها

دانلود فایل

الهی داغدار داغدارم

دانلود فایل

ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است

دانلود فایل

مست این مهتابم حسین حسین

دانلود فایل

بزار که دستامو بزارم رو زخمای تنت عموجون

دانلود فایل

من به یاری امام مجتبای کربلام

دانلود فایل

خودش به دست خودش کودک انتخاب شده

دانلود فایل

میدون پر نامرده ای کاش عمو برگرده

دانلود فایل

بین میدان غرق اشک و آهم

دانلود فایل

سیزده ساله گلی بود ز گلزار حسن

دانلود فایل

من یل یل حیدرم زاده خدای کرم

دانلود فایل

عمو بیا ببین تنم رو خاک و خون به زیر پا

دانلود فایل

سوز بده بر سخنم به دل سوخته خواهرت

دانلود فایل

لالایی عموش بیاد

دانلود فایل

لالایی لالایی شب مهتابه

دانلود فایل

طفلکم تو گهواره لب رو لب هاش می زاره

دانلود فایل

امشب دلم را بسته ام بر تار زلف دلبرم

دانلود فایل

بگو هنوز برایت کمی توان مانده

دانلود فایل

داری میری دلم خونه

دانلود فایل

ای عزیز خفته بر خاکم علی

دانلود فایل

ای یل کرب و بلا ای علی اکبرم

دانلود فایل

چون اختران عشق ز هر سو به نیزه شد

دانلود فایل

کی نفسی داره تو گلو

دانلود فایل

گفت با کرب و بلا کعبه من از تو برترم

دانلود فایل

هر چند که دیر کرد بر می گردد

دانلود فایل

اباالفضل با وفا علمدار لشکرم

دانلود فایل

بین سر ها همه گشتیم سری پیدا شد

دانلود فایل

از خون جوانان حرم لاله خدا لاله دمیده

دانلود فایل

عباس نحن بحماک

دانلود فایل

شبای پریشونی تو چشمای بارونی

دانلود فایل

تا ز کف داد جان جولان را

دانلود فایل

آه از ساعتی که با تن چاک چاک

دانلود فایل

نفس زینب مهلا مهلا

دانلود فایل

شمر دون لحظه ای خنجر مکش از جفا

دانلود فایل

دلخوشیمون شده تو دنیا عشق حسین

دانلود فایل

مداحی حاج محمود کریمی گلچین محرم 92

قربون چشم خیس بارونت آقا

دانلود فایل

یک نفر هست پر از سوز پر از یا زینب

دانلود فایل

سال به سال می گذره باز محرم میاد

دانلود فایل

نسیم به پرچم می خوره

دانلود فایل

دلم گرفته باز ای خدا آه

دانلود فایل

وسعت ملک خدا عرصه جولان توست

دانلود فایل

قافله ی نور میرسه از راه

دانلود فایل

روی گلهای بنی هاشم هاله احساسه

دانلود فایل

زینب ای فاطمه با آل هاشم همه آمده به کربلا

دانلود فایل

نفسم تب تو عطشم لب تو

دانلود فایل

ارباب من غریبونه از دست کوفی نامرد آواره تو بیابونه

دانلود فایل

ای یارا یارا جانا جانا

دانلود فایل

خاک اینجا به ما نمی سازد

دانلود فایل

آخر می آید بابا برای دیدنم با سر می آید

دانلود فایل

دیگه خسته خسته خسته ام

دانلود فایل

جسمم ضعیف و روحم سرگرم بال بال است

دانلود فایل

آوردنت خودت نیومدی

دانلود فایل

نبینم اشک تو چشات موج بزنه

دانلود فایل

از خیمه درآمد

دانلود فایل

امر شد از دو طرف به دو برادر بزنند

دانلود فایل

اذن میدان بده بر گلهای من

دانلود فایل

ای برادر بیا آبرویم بخر

دانلود فایل

تو صدات دعوت و شرمنده از این تأخیرم

دانلود فایل

تو ماه دلارایی ارباب دو دنیایی

دانلود فایل

لحظه آخره عمو داره میره

دانلود فایل

دیگه واسه چی بمونم

دانلود فایل

از خیمه بیرون عبدالله آمد

دانلود فایل

شب ها به یاد تو که من بی تابم

دانلود فایل

باز یل آمده است

دانلود فایل

برای پر زدنت حجم آسمان کم بود

دانلود فایل

سرتو رو دامنم می زارم

دانلود فایل

کبوتر عشق من داری سفر می کنی

دانلود فایل

گفت قاسم به فغان ای عمو اذن میدانم بده

دانلود فایل

ای شه بی کفن ای همه دین من

دانلود فایل

من توی گهواره تو راهی سفر

دانلود فایل

کمان را نگه داشت

دانلود فایل

مهر بتان ورزیده ام

دانلود فایل

لالالا گل پونه گنجشک بی آب و دونه

دانلود فایل

لب تر کند پیاله کوثر تو هم برو

دانلود فایل

بغض جدایی امشب تو این نفس ها مونده

دانلود فایل

خوب بنگر بر زمین

دانلود فایل

یم فاطمی در سرمدی

دانلود فایل

ای ماهی غرق خونم

دانلود فایل

تا گل لیلا آمد به میدان بلا

دانلود فایل

عالم به علی نازد و مولا به اباالفضل

دانلود فایل

به لیلای عشق مسیحا ای جانم

دانلود فایل

ای یارا یارا جانا جانا

دانلود فایل

همه مهمان شده اند

دانلود فایل

وقت جدایی رسید باد مخالف وزدید

دانلود فایل

بکش به روی سر خسته ام پر خود را

دانلود فایل

می رود از خیمه رهایش کنید

دانلود فایل

ای علمدار من ای سپهدار من

دانلود فایل

ناگهان بازوی آب آور تو می ریزد

دانلود فایل

دستات لطیف مثل بارون

دانلود فایل

به شاه وفا میر دلدار ای جانم

دانلود فایل

چشمم با تو بارون میشه

دانلود فایل

کجایید ای شهیدان خدایی

دانلود فایل

دختر گرفته با دست پای اسب را در بر گرفته

دانلود فایل

داری میری می بینم روحم از تن داره میره

دانلود فایل

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">