اینستاگرام نوحه باران

مداحی استودیویی خواب میبینم که شب جمعه با سینه زنها حرمت عازمم سید مهدی حسینی

مداحی استودیوییخواب میبینم که شب جمعه با سینه زنها حرمت عازمم با نوای سید مهدی حسینی

نماهنگ کربلا لازمم با نوای کربلایی سید مهدی حسینی شب جمعه کربلا با متن نوحه اصلا دارم دیگه دق میکنم من این روزا کربلا لازمم

 

متن نوحه

خواب میبینم که شب جمعه با سینه زنها حرمت عازمم
اصلا دارم دیگه دق میکنم من این روزا کربلا لازمم

جان زینب طاقتم سر شده
حال و روزم خیلی بدتر شده
خیلی وقته دل من تنگه اون
پایین پای علی اکبر شده

باور کن نمیتونم دیگه مثل این چند ماهه از حرم دور باشم
دنیا رو من به هم میریزم برای پابوست اگه مجبور باشم

ای داد از اون لحظه آخرت از زخمای بدن بی سرت
از اشکای خواهرت روی تل از فریاد و ناله مادرت

آقای من ای شه بی کفن ...

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">