اینستاگرام نوحه باران

مداحی استودیویی به نام خدا از حسین به عاشقای کربلا با صدای سجاد محمدی

دانلود صوتی مداحی استودیویی بنام خدا از حسین به عاشقای کربلا با صدای سجاد محمدی

مداحی زیبای نامه تقدیم به جاماندگان از پیاده روی اربعین 99

 

دانلود صوت مداحی از حسین به عاشقای کربلا

بنام خدا
از حسین به عاشقای کربلا

این نامه برسه به جامونده ها

دانلود

 

متن نوحه نامه

به نام خدا
از حسین به عاشقای کربلا

این نامه برسه به جامونده ها

امتحان تون دوریه شرط عشق صبوریه
عیبی نداره یه سالم اینجوریه

صدای دلای شکستتونو شنیدم
من آه تو سینه خستونو شنیدم

به زودی زود مینوسیم اسمتونو تو زائرا
به زودی زود با خانوداه دعوتید کربلا
به زودی زود

امید اول اخرم حسین
مهربون تر از مادرم حسین

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۴۵)

  1. عالی مگه بهتر از این هم داریم من تاحالا کربله نرفتم ولی با آهنگ رفتم تو کربلا 

  2. اهل سیستان وبلوچستان شهرستان راسک نقطه صفر مرزی هستم.

    خیلی زیبا بود .

    قسمت همه بشه مارو هم طلب کنه😭

  3. اتنا نیکدل

    ای وایی دوباره دلم هوایه حرم رو کرد ان شاالله همه عاشقا به معشوقشون حسین [ع]برسن 

  4. اتنا نیکدل

    ای وایی دوباره دلم هوایه حرم رو کرد ان شاالله همه عاشقا به معشوقشون حسین [ع]برسن 

    اقا جان یه نگاهیم به پایین بنداز مارو از قلم نندازی شاه جهان

  5. فدایی سید علی خامنه ای ❤

    ماشاءالله 

    اجرتون با امام حسین(علیه‌السلام)

  6. بنت الحیدر

    آقا جانم بطلب  ...   دنیا دیگر ارزش ندارد تنها دلیل زیبایی اش وجود عشق به شما وخانوادتان است...

  7. سلام اقا برای شما مینویسم....

    خیلی‌ حالم با تو خوب است ممنونم که منو برای پیاده روی طلبیدی ...

    آرزوی کربلا و شفاعتت را دارم‌...

    یاعلی ......

  8. یکی از عاشقان کربلا

    یعنی میشه اسمم بین زائرات باشه                      یا حسینننننننننننننن

  9. خیلیییی قشنگ بود انگار تمام حرف های اقا توش بود تمام چیزهایی که سعی داشت بگه اقای محمدی و همه ی کسانی که این اهنگ رو ساختید اجرتون با خدا

  10. من و دلتنگی و یڪ آھ غلیظ از ته دل

    نڪنم عڪس تورا سیر تماشا چه ڪنم؟(:

    عالی💔(: 

  11. امسال نمیتونم به خاطر بارداریم برم پیاده روی اربعین کربلا ولی امام حسین خودش میدونه چی تو دلم داره میگذره 😭😭😭

    فقط دعا دعا میکنم خدا تا سال بعد به منو خانوادم سلامتی بده تا بتونم دوباره پیاده روی برم کربلا به حق حضرت زینب...

  12. مسعود کهندل

    یاد اولین باری که حرم رفتم افتادم 

    از خدا میخوام یک بار دیگه فقط یک بار دیگه برم حرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">