اینستاگرام نوحه باران

مداحی میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم دینم دینم تویی حسین آیینم تویی حسین با صدای حاج مهدی رسولی

 

دانلود صوت مداحی میدونم دوسم داری

دانلود

 

متن نوحه میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم

از هر چی که منو ازت جدا کنه بیزارم

محاله که از عشق تو دست بردارم

میدونم دوسم داری میدونی دوست دارم

دینم دینم تویی حسین آیینم تویی حسین

هر چی که میبینم تویی حسین

شهید زنده است هر کی داره به تو باور

انی احب العروف و منکر المنکر

حس میکنم با هر سلامی رو به رو شش گوشم

و نصرتی لکم پرچمت رو دوشم

راه تو شد قصد من

آه من شد ره توشم

یارم یارم تویی حسین سالارم تویی حسین

هر چی که من دارم تویی حسین

دینم دینم تویی حسین آیینم تویی حسین

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">