اینستاگرام نوحه باران

مداحی دلم هواتو کرده حاج مهدی رسولی روضه شهادت امام رضا

دانلود مداحی سوزناک دلم هواتو کرده هوای صحن و سراتو هوای کبوتراتو هوای گنبد طلاتو با صدای حاج مهدی رسولی

روضه زیبا و سوزناک حاج مهدی رسولی برای امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی دلم هواتو کرده

دانلود

 

حاج مهدی رسولی - دهه پایانی صفر 95 -شهادت امام رضا (ع)- دلم هواتو کرده (روضه امام رضا)

متن نوحه دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده

هوای صحن و سراتو

هوای کبوتراتو

هوای گنبد طلاتو

منو یادت میاد آقا

گم شدم توی گوهرشاد

مادرم منو به تو داد

کنار پنجره فولاد

امام رضا کاش نگا کنی به قلب من که با صفا شم

از حرم تو راهی کرب و بلا شم

کرب و بلا کاش خونم کنار خونه شاه کرم بود

پنجره سینه من سمت حرم بود

پرچم سرخ یا حسین بالا سرم بود

هواتو کردم من مجنون من پریشون هواتو کردم

گریه ام گرفته دلم گرفته

مثل بچه مرده ها دلم گرفته

دار و ندارم مال تو

شال عزاتون مال من

کرب و بلات مال خوبا

این روضه هاتون مال من

ارباب پای دلم لنگه

ارباب دلم برات تنگه

یارالی قارداش بو نه عالمده حسین یارالی قارداش

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">