اینستاگرام نوحه باران

مداحی دل عاشق لطف بی حد اربابه خواب و خوراک من مشهد اربابه حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی دل عاشق لطف بی حد اربابه خواب و خوراک من مشهد اربابه با صدای حاج مهدی رسولی

 

دانلود صوت مداحی دل عاشق لطف بی حد اربابه

دانلود

 

حاج مهدی رسولی - دهه پایانی صفر 95 - شهادت امام رضا (ع) - دل عاشق لطف بی حد اربابه (واحد)

متن نوحه دل عاشق لطف بی حد اربابه

دل عاشق لطف بی حد اربابه

خواب و خوراک من مشهد اربابه

دلم غریبونه پراشو وا کرده

مقصد پروازم گنبد اربابه

یا علی موسی الرضا

تو مرهم دردی ببین گرفتارم

تو بی کسی ها هم تویی کس و کارم

هر کی توی دنیا یکی رو دوست داره

عنایت زهراست که من دوست دارم

یا علی موسی الرضا

خودم که میدونم همینم و پستم

تو دلخوشیم هستی رها نکن دستم

زیارتت کردم نکن فراموشم

لحظه جون دادن منتظرت هستم

یا علی موسی الرضا

منو از این خونه نکن جدا آقا

قشنگه تو صحنت موج گدا آقا

منم گدا هستم یه خواهشی دارم

برامون امضا کن یه کربلا آقا

یا علی موسی الرضا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">