اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف

دانلود بهترین مداحی های استودیویی سیدرضا نریمانی با لینک مستقیم

دانلود بهترین و زیباترین مداحی های استودیویی سید رضا نریمان با لینک مستقیم

گلچین مداحی‌های استودیویی سیدرضا نریمان با تنظیم دیجیتال

 

مداحی استودیویی به خونه برگردیم خونه آغوش حسین مگه نه سیدرضا نریمانی

دانلود

به خونه برگردیم خونه آغوش حسین مگه نه
به خونه برگردیم خونه بین الحرمینه مگه نه

من ویرونه اربعین میرسم خونه
بده سامونم دیگه توی خونه میمونم

مداحی استودیویی تو پناهمی تو تکیه گاه محکمی سیدرضا نریمانی

دانلود

تو پناهمی تو تکیه گاه محکمی
تو پناهمی تو کشتی نجاتمی
تو پناهمی تو یک نیاز مبرمی آقا

 

مداحی استودیویی من تشنه رو جرعه آبم بده سلام دادم آقا جوابم بده سیدرضا نریمانی

دانلود

من تشنه رو جرعه آبم بده
سلام دادم آقا جوابم بده

از اون سفره فیض کربلا
بیا روزی بی‌حسابم بده

مداحی استودیویی عشق یعنی ضربان حرم سیدرضا نریمانی

دانلود

عشق یعنی ضربان حرم
اسم مرتضی علی تووی اذان حرم

به نماز عاشقان حرم
بقیع میشه حرم با مدافعان حرم

مداحی استودیویی این جمعه هم رفت ازت خبر نیومد سیدرضا نریمانی

دانلود

این جمعه هم رفت ازت خبر نیومد

غصه به سر نیومد مسافر غریبه من از سفر نیومد

خیلی تو این شبام من برا تو گریه کردم

بیا که آرزومه دورت آقا بگردم

مداحی استودیویی یاد غمهای تو میبارم یارم یارم سیدرضا نریمانی

دانلود

یاد غمهای تو می بارم یارم یارم

در غم تو آقا بیمارم یارم یارم

غم اگه مال تو باشه با خیال تو باشه

با جون و دل می خوامش

دل که میخواد رو سفید شه

مداحی استودیویی آی نسیمی که الان تو حرمی سیدرضا نریمانی

دانلود

آی نسیمی که الآن تو حرمی
یه نفس برای من روضه بخون

حرم قشنگ و خلوت میبینی
برای امام حسن روضه بخون

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">