اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز خداحافظ ای آنام باجی محمد باقر منصوری همراه اول و ایرانسل

کد آهنگ پیشواز مداحی زیبای خداحافظ ای آنام باجی آغلاما یانان یانه با صدای حاج محمدباقر منصوری اردبیلی برای همراه اول و ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز نوحه ترکی خداحافظ ای آنام باجی محمد باقر منصوری

کد آوای انتظار همراه اول: 16797

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۶۴۲۲

دانلود

خداحافظ ای آنام باجی آغلاما یانان یانه

رقیه می ساخلا من گدیم جلوه گاهِ جانانه

من گرک باتام قانه من گرک باتام قانه

گرک دیم خنجر آتدا من یا غفور و یا الله

متن کامل نوحه

خداحافظ ای آنام باجی
آغلاما یانان یانه ، آغلاما یانان یانه

رقیه می ساخلا من گدیم جلوه گاهِ جانانه

من گرک باتام قانه من گرک باتام قانه

گرک دیم خنجر آتدا من یا غفور و یا الله

شهید اولان قتلِ صبر ایله تشنه فی سبیل اله 

تشنه فی سبیل اله

گوزل باجیم شیرزن باجیم یاوریم هواداریم

اولوب عباسیم علم یاتدی سنسن ایندی سرداریم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">