اینستاگرام نوحه باران

حاج حسین سیب سرخی دانلود مداحی دنیا به چه دردی میخوره وقتی نمی تونم برم حرم زیارت

دانلود صوت کامل مداحی دنیا به چه دردی میخوره وقتی نمیتونم برم حرم زیارت با صدای حاج حسین سیب سرخی شب اول محرم 1400

 

حسین سیب سرخی - مداحی شب اول محرم 1400 - دنیا به چه دردی میخوره وقتی نمی تونم برم حرم زیارت

دنیا به چه دردی میخوره وقتی دقیقه ها شده برام اسارت

دنیا به چه دردی میخوره وقتی نمی تونم برم حرم زیارت

دانلود

متن نوحه دنیا به چه دردی میخوره

دنیا به چه دردی میخوره وقتی دقیقه ها شده برام اسارت

دنیا به چه دردی میخوره وقتی نمی تونم برم حرم زیارت

آب شدم ابر شدم دوری از تو بهم ریخته منو امام حسین

اشک شدم غم شدم بیا بشنو صدای سینه زنو امام حسین

میخوام بی خیال دنیا شم میخوام بندگی کنم با تو

دیگه بیشتر باشم با تو میخوام زندگی کنم با تو

رحمت الله الواسعه یا حسین یا حسین

دنیا به چه دردی میخوره وقتی حریف بغض تو گلو میشه

دنیا به چه دردی میخوره وقتی جدایی بین مون تموم نمیشه

دل به دل راه به داره اگه دوست دارم خوب میدونم دوسم داری

نوری عین یا حسین بدیمو می پوشونی و به روم نمیاری

همه اعتبارمه روضت شدی فکر و ذکر هر روزم

چشامو به پرچم سرخت آقا تا عمر دارم میدوزم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">