اینستاگرام نوحه باران

دانلود نوحه های معروف نماهنگ محرم

دانلود مداحی بال و پرم باش تاج سرم باش محمدحسین پویانفر و عبدالرضا هلالی

دانلود صوتی مداحی استودیویی بال و پرم باش تاج سرم باش به یاد من شبای جمعه تو حرم باش با صدای محمدحسین پویانفر و عبدالرضا هلالی

 

مداحی بال و پرم باش تاج سرم باش محمدحسین پویانفر و عبدالرضا هلالی

بال و پرم باش تاج سرم باش

به یاد من شبای جمعه تو حرم باش

فکر جواز کربلای مادرم باش

تو موکبای اربعین منتظرم باش

رو برنگردون از من یا حسین

عفوا یا حسین عفوا یا حسین

دانلود فایل صوتی mp3

 

 

متن نوحه بال و پرم باش تاج سرم باش

بال و پرم باش تاج سرم باش

به یاد من شبای جمعه تو حرم باش

فکر جواز کربلای مادرم باش

تو موکبای اربعین منتظرم باش

رو برنگردون از من یا حسین

عفوا یا حسین عفوا یا حسین

شرمندتم من قلبا یا حسین

عفوا یا حسین عفوا یا حسین

بی حرف و حدیث دوست دارم

روی قلبم بنویس دوست دارم

هیچ کی مثل تو نیست دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ته رویای منه کربلا علت اشکای منه کربلا

خونه آقای منه کربلا کربلا کربلا کربلا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">