اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

نماهنگ شهر من کربلا حاج حسین سیب سرخی و عبدالرضا هلالی دانلود صوتی

دانلود صوتی نماهنگ شهر من کربلا با صدای حاج حسین سیب سرخی و عبدالرضا هلالی و محمد فصولی

مداحی استودیویی زندگی حکمت داره عشق علت داره

 

مداحی زندگی حکمت داره عشق علت داره عبدالرضا هلالی و حسین سیب سرخی

زندگی حکمت داره عشق علت داره

خیلی قیمت داره اینکه برات میمیرم

واقعیت داره

دارم من هوای موکب و مشایه 

دانلود فایل صوتی mp3

 

متن نوحه شهر من کربلا

زندگی حکمت داره عشق علت داره

خیلی قیمت داره اینکه برات میمیرم

واقعیت داره

دارم من هوای موکب و مشایه 

میمیرم من برای پایین پای ضریح با صفای اربابم

دارم من هوای و موکب مشایه میمیرم برای پایین پای ضریح با صفای اربابم

یه سلام از راه دور 

منو نزدیک میکنه به کربلا

یه روز آخر میمیرم توی روضه غریب کربلا

تربت شده مونسم کی به کربلا میرسم 

از خودت میدونی منو به حسین منی قسم

شهر من کربلا روح و تن کربلا صل الله علیک یا ساکن کربلا

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">