اینستاگرام نوحه باران

دانلود مداحی بچگی هامو یادمه با غم تو به سر شده سیدرضا نریمانی محرم 1400

سید رضا نریمانی شب اول محرم 1400 دانلود مداحی نوحه بچگیامو یادمه با غم تو به سر شده 

مداحی بچگی هامو یادمه با غم تو به سر شده سیدرضا نریمانی

بچگی هامو یادمه با غم تو به سر شده

اون پسر کوچیک حالا بزرگ شده پدر شده

هی یادش بخیر چه ذوقی میکردم با پیرهن سیاه

هی یادش بخیر یه تکیه میشد پاتوق محرما

دانلود

 

متن کامل نوحه بچگیامو یادمه

بچگی هامو یادمه با غم تو به سر شده

اون پسر کوچیک حالا بزرگ شده پدر شده

هی یادش بخیر چه ذوقی میکردم با پیرهن سیاه

هی یادش بخیر یه تکیه میشد پاتوق محرما

هی یادش بخیر صفا داشت چقدر گریه های بی ریا

هنوزم که هنوزه برات کم نمیذارم

هنوزم که هنوزه واست ابر بهارم

هنوزم که هنوزه خیلی دوست دارم

امام حسین من خیلی دوست دارم

مادر من محرما زنجیر و سنج بهم میداد

بهم میگفت گلم چقد پیرن سیاه بهت میاد

هی یادش بخیر رو دوش بابام سینه میزدم برات

هی یادش به خیر بهم شال میدادن تو مجلس عزا

هی یادش بخیر دلم لک زده واسه ی شلوغیات

هنوزم که هنوزه همه دور تو هستیم

هنوزم که هنوزه پای روضه نشستیم

هنوزم که هنوزه خیلی دوسِت دارم

امام حسین من خیلی دوسِت دارم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">