اینستاگرام نوحه باران

گلچین مداحی جواد مقدم برای حضرت عباس (ع) و شب تاسوعا با لینک مستقیم

گلچین بهترین مداحی‌های کربلایی جواد مقدم برای شب تاسوعا و حضرت ابوالفضل العباس (س)، مداحی جواد مقدم برای حضرت عباس دانلود با لینک مستقیم

مداحی عشقم از قدیم الایامه ابالفضل جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

عشقم از قدیم الایامه اباالفضل

بازوبند دست بابامه اباالفضل

منه دیوونه از این دنیا و اهلش

چی میخوام وقتی که دنیامه اباالفضل

آخ چقدر این عاشقانه ست

توی کهکشون من یه تک ستاره ست

مداحی تا روز محشر پرچمت بالاست عباس جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

تا روز محشر پرچمت بالاست عباس

مدیون کام خشک تو دریاست عباس

گرچه به ظاهر مادرت اُم البنین است

اما به باطن مادرت زهراست عباس

پشت و پناه اهل بیتی یا اباالفضل

دلگرم نامت زینب کبراست عباس

مداحی به روی خاکا شاخه های یاس افتاده ای وای جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

به روی خاکا شاخه های یاس افتاده ای وای

چه اتفاقی برای عباس افتاده ای وای

اولین باره صداش کردم گره از کار وا نمیشه

اولین باره علمدارم جلو پاهام پا نمیشه

اولین باره روی حرف حسین داره نَه میاره

روی برگشتن نداره و میخواد رو خاک سر بذاره

 

مداحی قمر العشیره تا ابد امیره جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

قمر العشیره تا به ابد امیره

قمر العشیره یعنی که بی نظیره

قمر العشیره دست منو میگیره

دستمو میگیره ، دستمو میگیره

قمر العشیره مثل علی یه شیره

قمر العشیره دل به نگاش اسیره

مداحی پشت و پناه حرم ساقی طفلان من جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

پشت و پناه حرم ، ساقی طفلان من

دلبر اُم البنین ، قوت دستان من

با وفا تنهام نگذار ، با وفا موندم بی یار

با وفا دادی بر بادم ، کار من بی تو زاره

بی تو میشن آواره ، ای برادر خونوادم

مداحی ای پناه حرم تکیه گاه حرم جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

ای پناه حرم ، تکیه گاه حرم

پاشو حرم در اضطرابه

تو خیمه ها قحطی آبه

این آخرین حرف ربابه

پاشو ای یاورم ، ای امید حرم

قلب حرم آتیش گرفته

بال و پرم آتیش گرفته

مداحی جولان میده توی میدون داره فرمان میده جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

جولان میده ، توی میدون داره فرمان میده

پسر ابوتراب با شمشیرش

دوباره به غائله پایان میده

قدم میزنه ، توی میدون داره علم میزنه

لشکر دشمن رو بهم میزنه

سرنوشت جنگو رقم میزنه

مداحی دلدار حسین دریای کرم سردار حسین سقای حرم جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

دلدار حسین ، دریای کرم

سردار حسین ، سقای حرم

ای شاه وفا ، ای نور دلم

ای ساقی عشق ، ای صاحب علم

سایه سار خورشیدی ، قبله گاه مهتابی

تو پناه طفلان و تو امید اربابی

مداحی بارون که بباره زندگیم جون می گیره جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

بارون که بباره زندگیم جون میگیره

شب روضه ست داره بارون میگیره

بارون که بباره به همه جا میباره

هم به خشکی هم به دریا میباره

مداحی دست ابالفضل داره پیمونمو پر میکنه جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

دست ابالفضل داره پیمونمو پُر میکنه ، منو حُر میکنه

دونه دونه اشک چشامو مثه دُر میکنه ، منو حُر میکنه

پهلوون نام آوری ، چی بگم آقا محشری

ذوالفقارو که میکِشی اصن انگاری حیدری

مداحی پاشو علمدار حرم یه سری به حرم بزن جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

پاشو علمدار حرم یه سری به حرم بزن

قوت قلب خواهرم جلو حرم قدم بزن

برو ببین که دخترم میگه عمو علم بزن

پاشو علمدار حرم چشم انتظارتن همه

همیشه گفتم به همه که با تو پشتم محکمه

هیشکی خبر نداره که چه خبره تو علقمه

مداحی این هیبت شاهانه این جرأت جانانه جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

این هیبت شاهانه ، این جرأت جانانه ، این صورت مردانه

این مرد که شهرت به علمدار داره

قطعاً نسب از حیدر کرار داره

دریا دریا ، قامت رعنا ، پرچم بالا ، جانم سقا

اسمش قمره محشره قدرتمنده

سربند یا زهرا به سر میبنده

مداحی رفتی برنگشتی کردی بیقرارم جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

رفتی برنگشتی کردی بی قرارم

پاشو جون زینب علمدارم علمدارم

از داغ غم تو خیلی گریه کردم

پاشو جون زینب علمدارم علمدارم

پاشو ای ماه و مهتابم ، پاشو از جات که بیتابم

به پیش چشمای اهل حرم داداش نکن آبم

مداحی بلند شو علمدار علم رو بلند کن جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

بلند شو علمدار علم رو بلند کن

بازم پرچم این حرم رو بلند کن

واسه بچه هایی که چشم انتظارن

میخوان مثل من سر رو شونت بذارن

واسم تکیه گاهی به تو تکیه کردم

تو از خیمه رفتی چقدر گریه کردم

مداحی نشد که مشک آبمو برسونم به خیمه ها جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

نشد که مشک آبمو برسونم به خیمه ها

چیکار میشد کنم آخه با این دوتا دست جدا

داداش تورو خدا نذار غمم قدت رو دال کنه

یکی تو خیمه هست میخواد از حال من سوال کنه

بگو تو به سکینه که عمو جونو حلال کنه

برو بگو به زینبم همیشه نوکرش منم

با سر روی نیزه هم حافظ معجرش منم

مداحی ای برادر من ای یار و یاور من جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

ای برادر من ، ای یار و یاور من

از چه دیده بستی سردار لشکر من

بی تو من چگونه در این جهان بمانم

گو چگونه جسمت به خیمه ها رسانم

ای همه سپاهم پناهم خیز و مرا یاری نما

جان بگیر و دیگر برادر بَهرَم علمداری نما

مداحی روضه خون مشکت شده بارون نگاهم جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

روضه خون مشکت شده بارون نگاهم

افتاد علم از دست علمدار سپاهم

مدیون لب خشک تو دریا شده عباس

از داغ غم تو کمرم تا شده عباس

با پَر تو انگاری پَرم شکست

مثل سرت پشت لشکرم شکست

تو خیمه ها بغض دخترم شکست

مداحی ای فرات اشک نگاه تو جواد مقدم

دانلود

ای فرات اشک نگاه تو

چشم یک حرم به راه تو

غم گرفته روی ماه تو یا مولا

یکه تاز بی بدیل عشق

ای وجود تو دلیل عشق

ای نشانه ی اصیل عشق یا مولا

ای رگت رگِ غیرت علی یا عباس

ای شجاعت و هیبت علی یا عباس

مداحی الهی آتیش به نیزارم نیفته علم از دست علمدارم نیوفته جواد مقدم

دانلود

الهی آتیش به نیزارم نیفته

علم از دست علمدارم نیفته

که دیگه بیچاره میشم خنده میزنن به ریشم

جلوی چشمای من که بی فروغه

تو زمینم بخوری میگم دروغه

مداحی سقا و میر لشکرم ای نور دیده ترم جواد مقدم

دانلود

سقا و میر لشکرم ای نور دیده ترم

بی تو باید چه جوری من حرم برم

صد موج حیا تو دریای نگاهت بود

وقتی اوئمدم رقیه چش به راهت بود

پاشو خیمه ها نداره امنیت بی تو

میرن بچه ها اسیری عاقبت بی تو

مداحی کاش مثل دریا نبودی جواد مقدم

دانلود

کاش مثل دریا نبودی ، اینقدر زیبا نبودی تا کسی چشمت نمیزد

کاشکی اینقَدَر اباالفضل خوش قد و بالا نبودی تا کسی چشمت نمیزد

مداحی پاشو اباالفضل که دیگه حتی در آوردی اشک آبو جواد مقدم

دانلود

پاشو ابالفضل ، که دیگه حتی درآوردی اشک آبو

پاشو ابالفضل ،  طفل ربابم زده قید مشک آبو

پاشو ابالفضل پاشو ابالفضل ، پاشو ابالفضل

مداحی ساقیا چه با صفایی با وفا چه با وفایی جواد مقدم

دانلود

ساقیا چه باصفایی ، باوفا چه باوفایی

دلربا چه دلربایی ، ماه شب کربلایی

ساقیِ علم به دوشی ، مستی علم کِشایی

خدایی هیئت همه زیباییش علمه

همین علم که سایش عمری رو سرمه

خدایی جنت بیقرار این حرمه

همین حرم که حرم شاه کرمه

مداحی بدون واهمه میره با دعای همه میره جواد مقدم

دانلود

بدون واهمه میره ، با دعای همه میره

عموی با وفایی که ، طرف علقمه میره

میگن که صاحب علمه ، با این که تشنه شونه همه

نفساشون پر یاسه ،  بچه هایی که بعد خدا

خیمه هایی که بعد خدا ، امیدشون به عباسه

مداحی اباالفضلیا مدیون اباالفضلند جواد مقدم

دانلود

ابالفضلیا مدیون ابالفضلن

اباالفضلیا مفتون ابالفضلن

ابالفضلیا دیونه ی دیوونن

ابالفضلیا مجنون ابالفضلن

ابالفضلیا مست از مِی سالارن

اباالفضلیا مرد عمل و کارن

مداحی داره دل علم میریزه پاشو اباالفضل جواد مقدم

دانلود

داره دل علم میریزه
پاشو ابالفضل پاشو ابالفضل

آبروی حرم میریزه
پاشوابالفضل پاشو ابالفضل

دنیا روی سرم میریزه
پاشو ابالفضل پاشو ابالفضل

مداحی ای ساقی لب تشنگان مشکت چرا پاره شده جواد مقدم

دانلود

ای ساقیِ لب تشنگان مشکت چرا پاره شده

ای چاره ی دردم ببین برادر بیچاره شده

آتیش نزن قلب منو ای دلربا ای نور عین

اِکشِف کُروبی یا اَخا یا کاشِف الکَرب حسین

ای غیرت الله پاشو که این دشمنا بی غیرتن

برای یغمای حرم فقط پِی یک فرصتن

مداحی غیرت خدایی چه آقایی جواد مقدم

دانلود

غیرت خدایی چه آقایی

که هستی در ادب بی مثل و بی همتا

تو یل یلایی تو سقایی

چه زیبایی که چشمات میکنه غوغا

عباس عباس

مداحی اجازه ای بده بره برا جنگ اومده عباس جواد مقدم

دانلود

اجازه ای بده بره برا جنگ اومده عباس

آخه ببین تو حالشو، که به تنگ اومده عباس

ای علمدارم که عزمِ بستن میدونو داری

بچه ها تشنن چه خوبه، که بری و آب بیاری

پای تو با اشک و خونم، ریخته گلهای اَقاقی

برا تو راه شهادت، راه نخلستونه ساقی

مداحی به چشم خود زمزم دارم جواد مقدم

دانلود

به چشم خود زمزم دارم به زخم دل مرحم دارم

برای کرب و بلا رفتن امضای تو را کم دارم

علم بدوشم ابالفضل حلقه به گوشم ابالفضل

اراده کن واسه جون دادن کفن میپوشم ابالفضل

همچو بی واهمه ای به روی لبها زمزمه ای

زاده ام البنین ولی تو گل پسر فاطمه ای

مداحی کس نداند رتبه والای عباس علی جواد مقدم

دانلود

کس نداند رتبه والای عباس علی

قدسیان یک قطره از دریای عباس علی

مداحی من سکینه حزینه ام جواد مقدم

دانلود

من سکینه ی حزینه ام..سنگ غم شکست آیینه ام
یه دنیا غمه تو سینه ام..وای وای وای

اون که بغضش رو خورد تو گلو..اون که تو دلش موند آرزو
اون که مشک رو داد دسته عمو..وای وای وای

عمو رفتی برنگشتی.عمو تو کجای دشتی
عمو فراموش نکردی..عمو گفتی برمیگردی
عمو بی تو آب حرومه..عمو کارمون تمومه

مداحی شور رقیه داره عباسو چه غم داره جواد مقدم

دانلود

رقیه داره عباسو چه غم داره

عموش ابالفضل سردار و سپهداره

تو پهلوونا یکی فقط علمداره

بگید ابوالفضل از باباش چی کم داره

مداحی کاش مثل دریا نبودی اینقدر زیبا نبودی جواد مقدم

دانلود

کاش مثل دریا نبودی ، اینقَدَر زیبا نبودی تا کسی چشمت نمیزد

کاشکی اینقَدَر اباالفضل خوش قد و بالا نبودی تا کسی چشمت نمیزد

کاش نمیرفتی دم آب ، کاشکی تو سقا نبودی تا کسی چشمت نمیزد

وقتی رفتی آروم آروم من شدم غریب و مظلوم غم می بارید از سر و روم

دخترم گفت برمیگردی من به زیر لب میگفتم بیچاره این طفل معصوم

وقتی دستاتو بریدن صدای مادرم اومد هی میگفت آخ زخم بازوم

عباس از بعد تو این قوت بازوی من ، حاجت به استخاره نداره گلوی من

عباس پامو که بیرون بذارم از علقمه عباس تو دشمنا حرف از سر و بریدنه

عباس پاشو داداش داداشم پاشو 

ببین لشکر داره به بی کسی حسین می خندند

مداحی حیدر یا که ابن الحیدره جواد مقدم

دانلود

حیدره یا که ابن الحیدره
جبرییل روی شونش میپره

زلزله نبرد عباس و پس لرزش
حمله های اکبره

نور پیشانیت، فوق جنان
کشتی حسینه و تویی بادبان

پهلوانان نمی میرن به حق
تا ابالفضل تو هستی، پهلوان

آقام ابالفضل، آقام ابالفضل

مداحی گل یاس یادگاری بی قرار بی قراری جواد مقدم

دانلود

گل یاس یادگاری بیقرار بیقراری
همچو عباس عبدالله در بدن دستی نداری

غصه هامو تازه کردی غرق زخم و آه و دردی
مثل بابات دم آخر به دور خودت میگردی

مداحی بین الحرمین راز هستیست جواد مقدم

دانلود

بین الحرمین راز هستیست

راهی به مقام حق پرستیست

من زائر سرزمین عشقم

دلداده نازنین عشقم

در فاصله دو دل اسیرم

ای کاش در این مکان بمیرم

بین الحرمین هستی ماست

آیینه حق پرستی ماست

این میکده بهر مستی ماست

سلطان کریم عشق اینجاست

سقای حریم عشق اینجاست

مداحی ساقی عطشان علقمه ای شاخ شمشاد فاطمه جواد مقدم

دانلود

مداحی برق یه تیغ تو چشاته جواد مقدم

دانلود

برق یه تیغ تو چشاته چه غرشی تو صداته

بزن به آب برادرم دست علی همراهته

برو که حق پناهته رقیه چشم به راهته

برو به جنگ دشمنا عشق علی گناهته

وقتی که در بسته میشه هیچ راهی پیدا نمیشه

مدد بگیر از مادرم بگو یا زهرا همیشه

مداحی عباس عموی باوفایم جواد مقدم

دانلود

عباس عموی با وفایم عباس عموی با وفایم

عباس علمدار حسین دلبر و دلدار و حسین

سیمای نورانی تو ماه شب تار حسین

عباس یل ام البنین ای پهلوان مه جبین

مهر دل آرای حسین ماه سماوات و زمین

ای ماه هاشمی نسب خالق احساس و ادب

ای یادگار مرتضی پور علی شیر عرب

مداحی من صدای هق هق آهسته ام جواد مقدم

دانلود

باب الحوائح مدد یا عباس

من صدای هق هق آهسته ام

من صفای قلبای خسته ام

گر چه دلربایم دلبریست

کار من در خیمه ها ساقی گریست

مداحی عمو عمو عمو العطش جواد مقدم

دانلود

مداحی کیه که دشمنا از جنگ با اون میترسن جواد مقدم

دانلود

کیه که دشمنا از جنگ با اون می ترسن

کیه که شرزه شیرا از یه نگاش می ترسن

کیه میون دشمن مشغول جنگ و جولون

همه میگن که این بار حیدر اومد به میدون

کیه که از فراقش پشت حسین خمیده

خبر اومد تو خیمه دست عمو بریده

مداحی میدهم از مدح تو داده کلام جواد مقدم

دانلود

می دهم از مدح تو داده کلام

ای علوی زاده علیک السلام

ای پدر فضل و علی را پسر

جمله شهیدان خدا را قمر

مداحی تو این دیار بی کسی یه دل دارم احساسیه جواد مقدم

دانلود

تو این دیار بی کسی یه دل دارم احساسیه

فخرم اینه ای آدما این دیوونه عباسیه

مداحی تیغ عباس است شمشیر خدا کربلایی جواد مقدم

دانلود

تیغ عباس است شمشیر خدا

دست عباس است چون مشکل گشا

روی بازویش که جنسش آهنیست

خالکوبی لافتی الا علیست

مداحی دوش دیدم که قمر سجده به سویی دارد کربلایی جواد مقدم

دانلود

دوش دیدم که قمر سجده به سویی دارد

سجد بر دامن آراسته رویی دارد

گفتم این کیست که این گونه قمر ساجد اوست

این چه شمعیست که این گونه فلک عابد اوست

مداحی الا که در سپه ملک عشق سرداری جواد مقدم

دانلود

روضه حضرت عباس جواد مقدم - شب تاسوعا - اگر تیر نمی خورد چشمای من

دانلود

مداحی از بس که در فنون نظامی تو محشری جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

مداحی تا که پرچم اباالفضل بالاست جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

تا که پرچم اباالفضل بالاست

کی میتونه بگه ما تنهائیم

نذار دنیا تورو بازیت بده چون

هَمَمون یه روز بهشت زهرائیم

وقتی فرصت اندکه تو دنیا

چرا دنبال هوس میگردیم

از ما اون چیزی که میمونه فقط

شبائیه که غلامی کردیم

سرم آقا زیر لحد هم ناخود آگاه سوی حرمه

کی میگه دست من خالیه وقتی آقا شَه کرمه

مداحی همیشه روی لبم ذکر یا اباالفضل است جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

مداحی تو تک سواری تو یلی یا ابالفضل ابن علی جواد مقدم - شب تاسوعا

دانلود

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">