اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

دانلود مداحی بغلم کن حسین علیرضا دهقانی و مهدی حاجی صوتی

دانلود صوتی مداحی استودیویی بغلم کن حسین بی تو آینده ناخوشاینده با صدای علیرضا دهقانی و مهدی حاجی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

دانلود نوحه بغلم کن حسین - علیرضا دهقانی و مهدی حاجی

دانلود

بغلم کن حسین

بی تو آینده ناخوشاینده
من نمیخندم رو لبام طرح لبخنده

متن کامل نوحه بغلم کن حسین

بغلم کن حسین

بی تو آینده ناخوشاینده
من نمیخندم رو لبام طرح لبخنده

بغلم کن حسین
مثل حُر من رو هم بپذیر
بغلم کن حسین
میخوام گریه کنم دل سیر
بغلم کن حسین

گریه میکنم برات تو فقط بخند
راه عاشق شدن رو به دلم نبند

کربلا طریق من لا طریق له
یا حسین رفیق من لا رفیق له

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">