اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

دانلود آهنگ بگو کی مثل تو با صدای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود صوتی آهنگ بگو کی مثل تو با صدای حاج عبدالرضا هلالی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

تیتراژ برنامه با حسین حرف بزن با صدای عبدالرضا هلالی

کد پیشواز کسی که تو رابطه مون وابسته ی توئه منم - حاج عبدالرضا هلالی

کد آوای انتظار همراه اول: ---

دانلود

کسی که تو رابطه مون وابسته ی توئه منم

چقدر سبک میشه دلم با تو که حرف میزنم

کی مثل تو انقدر دل رحمه

بگو کی مثل تو حالمو می فهمه

بگو کی مثل تو دلم رو برده

کی مثل من برای تو فقط تو درده

 

 

دانلود فایل تصویری

 

متن آهنگ بگو کی مثل تو

کسی که تو رابطه مون وابسته ی توئه منم

چقدر سبک میشه دلم با تو که حرف میزنم

کی مثل تو انقدر دل رحمه

بگو کی مثل تو حالمو می فهمه

بگو کی مثل تو دلم رو برده

کی مثل من برای تو فقط تو درده

بگو کی مثل من برات زحمت درست کرده

بگو کی مثل تو غصه مو خورده

حواست هست امام من همش پرته حواسم

بشین پیشم بذار عطرت بشینه رو لباسم

ازت ممنون عزیزم دلت میسوزه واسم

کسی که تو رابطه مون وابسته ی توئه منم

چقدر سبک میشه دلم با تو که حرف میزنم

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">