اینستاگرام نوحه باران

مداحی روزامو با هر کی غیر از تو سر کردم ضرر کردم حسین طاهری

دانلود صوتی مداحی روزامو با هر کی غیر از تو سر کردم ضرر کردم با صدای حسین طاهری شب اول محرم 1401

 

دانلود مداحی روزامو با هر کی غیر از تو سر کردم ضرر کردم - حسین طاهری

دانلود

روزامو با هر کی غیر از تو سر کردم ضرر کردم

چشامو هر جایی جز روضه تر کردم ضرر کردم

ضرر کردم به غیر از کربلا هر جا سفر کردم

ضرر کردم به غیر از روضه از هر جا گذر کردم

 متن نوحه

روزامو با هر کی غیر از تو سر کردم ضرر کردم

چشامو هر جایی جز روضه تر کردم ضرر کردم

ضرر کردم به غیر از کربلا هر جا سفر کردم

ضرر کردم به غیر از روضه از هر جا گذر کردم

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">