اینستاگرام نوحه باران

آهنگ خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه با صدای حاج حسین خلجی

دانلود آهنگ به حسین می بخشه با صدای حاج حسین خلجی

مداحی استودیویی حاج حسین خلجی برای ماشین و سیستم صوتی

 آهنگ بذار بگم با زبون ساده؛ همین حسین حسینم از سرم زیاده - حسین خلجی

حاج حسین خلجی نماهنگ باب الحسین - خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه هیچ کی ناامید نباشه به حسین می بخشه

 

 

متن آهنگ خدا هر گناهی باشه به حسین میبخشه

خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه

هیچ کی ناامید نباشه به حسین می بخشه

وعده دادن به وفاشه به حسین میبخشه

خدا هر چی رو سیاهُ به حسین می بخشه

من افتاده به چاهُ به حسین میبخشه

بنده های بی پناهُ به حسین می بخشه

بذار بگم با زبون ساده

همین حسین حسینم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده 

دانلود فایل صوتی نوحه

 

 

اگر گناه من زیاده خدا به من حسینُ داده

میدونم که از تو هستم به تو برمیگردم

سر اون عهدی که بستم به تو برمیگردم

با همین دل شکستم به تو برمیگردم

همه ی داروندارم به تو برمیگرده

همه عشقی که دارم به تو برمیگرده

من تموم اعتبارم به تو برمیگرده

بذار بگم با زبون ساده

همین حسین حسینم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده

نماز شکر من زیاده 

خدا به من حسینُ داده

خدا به من حسین داده

---

دانلود نوحه دیجیتال خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه حسین خلجی

 

دانلود فایل تصویری آهنگ خدا هر گناهی باشه به حسین میبخشه

DOWNLOAD MP4 480P

DOWNLOAD MP4 720P

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۴۱)

  1. فقط المام زمان بیاد خسته شدیم اگه از مادر مهربون.تر هس اگه گریه و زاری مارو نمیتونه تحمل کنه دیه تموم کنه اخه گناه ما بچه ها چیههه چرا از وقتی چشم.باز کردیک.باید با فقر دست و پا بزنیمم چرا حسرت یه کفش نو حسر یه لبلس لو داشته باشیم چرا باید لباس کهنه اینو ارنو باید بپوشیم مگه ما شخصیت و غرور نداریم؟؟همه اینا بکنار این همه خیانت و دروغ برا چیهههه خدایاااا به حسینت قسم میدم تموم کننن خدایا ما صبر تورو نداریممم هنوز 20سالمه ولی انگار همسن حضرت نوحمم بریدم با چه زبونی بگم.به هر دری کوبیدم بستن رومم به هکه تو بدترین شرایطام.کمک کردم ولی زخمامو شدید تر کردن خدا خودت بیا مگه من چن سالمه بیشتر از سنم به خودکشی فکر میکنم همه میگن خودکشی برا ادم ضعیفاس ما ضعیف نیستیم اونا زیادی خوشی.دیدن دلمونو به چی خوش کنیم؟؟؟

  2. عالی بود.اجرتون با آقا امام حسین(ع). ان شاءالله آقامون زودترظهورکنن

  3. عالی آقای خلجی اگه خواستی بیا کلاسام بهت مداحی رو با فنون بهتری یاد بدم💓

  4. سرباز گمنام

    اجر تون با امام حسین اون اقایی که حرف از خودکشی میزدن نظر من برای ایشون اینه که به جای خودکشی که گناه زیادی هم داره بیاد بره جنگ شهید بشه حداقل بره بهشت 

  5. امیدبلوچ قرایی

    اشک آدمهای گناهکار و درمیاره به آبروی امام حسین خداماروببخشه  

  6. ـــــــــــــــــــــــــــــ

    سلام ممنون خیلی عالی، یک گله بکنم از سایت، این یه مداحیه و شما زدین آهنگ این توحین به اهل بیت علیهم السلام هست. 

  7. مهدی فکوری راد

    من که به هیچی دیگه عقیده نداشتم قلبم ازجاش کند شد زار زار گریه کردم چرا؟

  8. تو که یک گوشه ی  چشمت غم عالم ببرد،حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.

  9. یا مهدی :تانیایی گره از کار جهان وا نشود.اللهم عجل لولیک الفرج 

  10. زیارت کربلا

    خدایا مرگ حق فقط قبل مرگم زیارت کربلا نصیبم کن تشنه زیارتتم یاحسین یاحسی

  11. سلام 

    مخاطبم اون کاربر عزیزی هستن که راجع به شرایط زندگی شون صحبت کردن 

    امید به خدا شرایط زندگی تون بهتر میشه و بدونید نا امیدی همون بزرگترین گناهه پس با امید به آینده ای روشن پیش برید و نهایت تلاشتون رو بکنید 

    به ائمه متوسل بشید مطمئن باشید شرایط بسیار فرق خواهد کرد چون من چندین بار ازین توسلات نتیجه گرفتم 

    در پناه حق توفیق تون روزافزون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">