اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب کربلایی امیر برومند

دانلود صوت کامل مداحی طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب با صدای کربلایی امیر برومند

مداحی زیبا و سوزناک امیر برومند برای حضرت فاطمه زهرا (س)

 

مداحی طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب - کربلایی امیر برومند

دانلود

طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب

گرفتاره علی ، صدا ناله ی تو منو می کشه هر شب

پاشو یار علی

.

موی زینب دو سه ماهه که شونه نخورده عزیزم

پاشو خانم تا که دنیا رو روی قدمات بریزم

متن نوحه طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب

طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب

گرفتاره علی ، صدا ناله ی تو منو می کشه هر شب

پاشو یار علی

.

موی زینب دو سه ماهه که شونه نخورده عزیزم

پاشو خانم تا که دنیا رو روی قدمات بریزم

.

دیدی چی شد نشد آخر سر پسرمو ببینم

این روزا من توی خونه نشستم و خیلی مریضم

.

سرم سنگینه زهرا

توی کوچه مغیره تا منو می بینه زهرا

غم عالم روی قلب علی می شینه زهرا

امون از کار دنیا

طرفدار علی پاشو مادری کن برا دل زینب امیر برومند
نرو جان علی

که هنوز تو جوونی و علی جوونه

بمون پیش علی که علی به هوای تو زنده بمونه

نرو جان علی

.

دیدم هر شب که رو بستر تو پرِ لاله ی خونه

دیده زینب میگن همسایه ها مادرت نمی مونه

.

حالم خوش نیست بگو هستی کنار علی تا قیامت

خوب می دونی که یه ثانیه بی تو علی نمی مونه

.

حلالم کن عزیزم

تو آتیش بودی و دستامو بستن پیش چشمات

مگه یادم میره می سوختی و می سوختم همرات

حلالم کن عزیزم

.

دلم تنگ توئه

اگه حال و روزم مثل ابر بهاره

دلم تنگ توئه اگه همدمت آروم و قرار نداره

دلم تنگ توئه

.

اینجا بی تو مردی که زمین و زمان زیر پاشه

سرگردونه که بریده بریده همه نفساشه

.

یاد چشمات خوابو گرفته از این من حیرون

نه ممکن نیست که برای علی کسی مثل تو باشه

.

دلم طاقت نداره

به دوری تو از این خونه نه عادت نداره

دیگه حیدر به جز دیدار تو حاجت نداره

دلم طاقت نداره

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">