اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی آشوبم تو آرومم باش کربلایی امیر برومند

دانلود مداحی آشوبم تو آرومم باش دوریت چی سر دنیام میاره با صدای کربلایی امیر برومند

 

آشوبم تو آرومم باش دوریت چی سر دنیام میاره - کربلایی امیر برومند

دانلود

آشوبم تو آرومم باش

دوریت چی سر دنیام میاره

روضه های خونگی رو

خدا واسه ما نگاه داره

باید سر کرد با تلخی ها

هر کی شیرینی وصلو می خواد

انشاالله بعد یک سال

مژده وصل کربلا میاد

متن نوحه آشوبم آرومم باش

آشوبم تو آرومم باش

دوریت چی سر دنیام میاره

روضه های خونگی رو

خدا واسه ما نگاه داره

باید سر کرد با تلخی ها

هر کی شیرینی وصلو می خواد

انشاالله بعد یک سال

مژده وصل کربلا میاد

یه ساله حرم عقده قلبمه

نباشه زیارت یه چیزی کمه

گره های کور تمام جهان یه روز وا میشه با دم فاطمه

گره گشای عالمیو تو رزق سالمیو نگار خاتمیو یا زهرا

تو کوه اسم مادریو از جهان سریو غرور حیدریو یا زهرا

مادر مادر مادر مادر

از غوغای هر دو دنیا گوشه هیئت ما را بس

دست ما و زلف شش گوش حتی قد یک ساعت ما را بس

هر جا دنیا با من لج کرد بین روضه نفس تازه کردم

آخرین بار به شش گوشه گفتم میرم بر می گردم

به دوری نمی تونم عادت کنم خیال دل تنگو راحت کنم

نگاهیی کنه حضرت فاطمه می تونم بیام و زیارت کنم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">