اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

شور طوفانی من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم امیر برومند

دانلود مداحی شور طوفانی من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم با صدای کربلایی امیر برومند

نوحه طوفانی زیبای امیر برومند برای حضرت علی علیه السلام

 

شور طوفانی من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم کربلایی امیر برومند

دانلود

ای کاروان! ای کاروان! من دزد شبرو نیستم

من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم

بر قدسیان آسمان من هر شبی یاهو زنم

گر صوفی از لا دم زند من دم ز الاهو زنم

متن نوحه من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم

ای کاروان! ای کاروان! من دزد شبرو نیستم

من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم

بر قدسیان آسمان من هر شبی یاهو زنم

گر صوفی از لا دم زند من دم ز الاهو زنم

باز هوایی نیستم فاتیهوی جان آورم

عنقای قاف غربتم کی بانگ بر تیهو زنم؟

خاقان اردودار اگر از جان مگردد ایل من

صاحبقران عالمم بر ایل و بر اردو زنم

خیز ای توانگر پیش من بنشین به زانوی ادب

من پادشاه کشورم کی پیش تو زانو زنم؟

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">