اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه بیس دار

مداحی شور طوفانی جان جانانی شاه شاهانی کربلایی امیر برومند

دانلود مداحی شور طوفانی شور طوفانی جان جانانی شاه شاهانی با صدای کربلایی امیر برومند

نوحه طوفانی و بیس دار امیر برومند برای ماشین و سیستم صوتی

شور طوفانی جان جانانی شاه شاهانی کربلایی امیر برومند

دانلود

ای دل و دلدار حسین

سید و سالار حسین

نبض دلم میزنه هرمرتبه هربار حیسن

عشق علمدار حسین

سلام من بر تو ای عزیز زهرا

مولا اباعبدالله ، جان جانانی شاه شاهانی

متن نوحه جان جانانی شاه شاهانی

ای دل و دلدار حسین

سید و سالار حسین

نبض دلم میزنه هرمرتبه هربار حیسن

عشق علمدار حسین

سلام من بر تو ای عزیز زهرا

مولا اباعبدالله ، جان جانانی شاه شاهانی

رعیت ما و الحق که سلیمانی

شاه کربلا صنما دلم من

به هوای تو زندست

به هوای حرم

دیگه بهتر از این

که نفس بکشم من

تو شبای حرم شبای حرم

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">