اینستاگرام نوحه باران

متن نوحه زنجیرزنی

متن نوحه دسته عزاداری سینه زنی و زنجیرزنی از مداحان معروف

متن اشعار نوحه برای دسته های عزاداری سینه زنی و زنجیرزنی از مداحان مشهور و معروف ویژه محرم و ایام عزاداری

متن نوحه های دسته عزاداری سینه زنی و زنجیر زنی از مداحان مشهور مهدی رسولی، محمود کریمی، مجید بنی فاطمه ، حاج میثم مطیعی ، جواد مقدم و سید مهدی میرداماد

متن نوحه دسته های عزاداری - ز حرم جانب میدان  به صف صف کربلا

دانلود

ز حرم جانب میدان  به صف صف کربلا

همه لشگریان در عجبند ای خدا 

که نبی آمده یا اینکه یا که علی آمده 

رجزش قلقله کرده نوه مرتضی 

انا علی ابن حسین ابن علی 

کمر سلسله حیدر خیبر شکنم 

لرزه بر پیکره لشگر دشمن فکنم 

شیوه شیر جمل 

جلوه جنگم شده جور

پرورش یافته دست امام حسنم 

انا علی ابن حسین ابن علی 

زده از میمنه بیرو ن

برود میسره 

برود کار عدو را بکند یکسره 

پدرش خیره به میدان که نگاهش کند 

برسدنغمه تکبیرشش از آن حنجره 

علوی مکتب مو آینه داره پدرم 

رعد و برق مرکبمو بال ملائک سپرم 

شکر حق مفتخر 

منصب سر لشگریه 

لشگر زیمنبو 

تحت لوای قمرم 

همه در حیرت جنگش که عجب محشریست 

به ابالفضل علی رفته به چسم آوره 

ادبش فاطمیو تا ب و تبش حیدری 

قدمش محکم و ثابت جنمش حیدری 

به لبم نصر و دعا سهم حرم غم نشود 

که قسم آخر و الامر 

حرمله آدم نشود 

حاضرم اینکه هزار دفعه بمیرم به خدا 

نخی از روسرس عمع ما کم نشود 

ثمر سلسله ی حیدر خیبر شکنم 

لرزه بر پکره لشگر دشمن فکنم 

شیوه شیر جمل جلوه جنگم شده چون 

پرورش یافته دست امام حسنم 

متن نوحه دسته های عزاداری - زینب یا زینب

دانلود

ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است
محتجب لفظ حجاب از احتجاب زینب است
زینب یا زینب،زینب یا زینب

...

دانش اموز علی،خواهرناموس دین
کی دهد معجر زسر،قرآن کتاب زینب است
زینب یا زینب،زینب یا زینب
یا حسین،یا حسین

...

از مزارش گر صدای سوز و سازی بشنوی
آن صدای سوزش قلب کباب زینب است
زینب یا زینب،زینب یا زینب

...

از میان تربتش بوی حسین آیدبرون
کهنه پیراهن گمانم در مزار زینب است
زینب یا زینب،زینب یا زینب

...

ملجا اهل حرم تا ظهر اگر عباس بود
شب نگهبان در کنار نهر علقم زینب است
زینب یا زینب،زینب یا زینب
یاحسین،یا حسین

....

یا من عینی الیک،یا ثارالله یا ابن الحیدر(یا ابن الحیدر2)
ذکری لک لبیک ،یا ثارالله یا ابن الحیدر،(یا ابن الحیدر2)
صل الله علیک،یا ثارالله،یابن الحیدر(یاابن الحیدر2)
یا امین الله یاابن الحیدر(یا ابن الحیدر2)

متن نوحه دسته های عزاداری - ای که خنده از تو دوره

دانلود

ای که خنده از تو دوره
گریه ی تو عین نوره
.
پیرهن پاره ی جدت
پرچم روز ظهوره
.
گریه کن تویی روضه خون فاطمه
سینه زن منم نوحه خون ناظمه
.
سلام ما سلام به کربلای اطهرت
سلام ما سلام به پیکر مطهرت
.
راستی این شبا کجایی
حتما آقا کربلایی
.
بالای سر بریده
یا الان پایین پایی
.
زیر لب میگی صبح و شام ؛ آه حسین
سینه زن منم نوحه خون شاه حسین
.
حسین سرباز ره دین بود
عاقبت حق طلبی این بود
.
از سر نی گفت سبط پیمبر
الله اکبر الله اکبر
.
بانی ماه محرم
صاحب مجلس ماتم
.
سر به خوبا زدی آقا
کاش بیای روضه ی ما هم
.
حس بودنت واسه ما نیروئه
سینه زن منم نوحه خون دلجوئه
.
همه جا کربلا همه جا نینوا
تو حسین منی نور عین منی
.
من دلم برات گرفته
میدونم صدات گرفته
.
با دل تو دلِ خونِ
مادر سادات گرفته
.
تو سیاهپوش شاه بی لشگری
سینه زن منم نوحه خون کوثری
.
آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود روی خاک

متن نوحه دسته های عزاداری - شده شور نامت شعارم عزای تو دار و ندارم

دانلود

شده شور نامت شعارم عزای تو دار و ندارم

نوای امیری حسین و نعم الامر افتخارم

نگاهی کن ای در دو عالم امیرم

حسینی بمانم حسینی بمیرم

شب گریه از روضه تا کربلایت پر بگیرم

حسین اشک از ما و شور از تو سیاهی از ما و نور از تو

دل ما می میرد دور از تو دل ما می میرد دور از تو

غریب مادر یا ثارالله غریب مادر یا ثارالله

پر از شور و شوق شهادت

ببین ماه خونین بدن را

سراپا شکوه و حماسه

ببین قاسم بن الحسن را

ببین در نگاهش خدا را خدارا

ببین مات و مبهوت او کربلا را

در آیینه ی رزم پر شور قاسم، مجتبی را

نصیبش شد آغوش مولا

نصیبش شد لبخند بابا

نصیبش شد تحسین زهرا

غریب مادر یا ثارالله غریب مادر یا ثارالله

شده شور نامت شعارم عزای تو دار و ندارم

نوای امیری حسین و نعم الامر افتخارم

نگاهی کن ای در دو عالم امیرم

حسینی بمانم حسینی بمیرم

شب گریه از روضه تا کربلایت پر بگیرم

حسین اشک از ما و شور از تو سیاهی از ما و نور از تو

دل ما می میرد دور از تو دل ما می میرد دور از تو

غریب مادر یا ثارالله غریب مادر یا ثارالله

چه مردانه این نوجوان رفت

به آغوش سرخ شهادت

که نام و مرامش زبان زد

بود تا قیام قیامت

ببین غرق عشق و جنون گام او را

بخوان ای دل تشنه پیغام او را

که هر نوجوان شهیدی به لب داشت

نام او را

شهیدی که در خون غلطیده
چه ها از این مکتب فهمیده

که در وقت رفتن خندیده
غریب مادر یا ثارالله غریب مادر یا ثارالله

حسین حسین.....
صلی الله علی الباکین علی الحسین
حسین حسین.....

هر کس که تو را شناخت جان را چه کند
فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند

حسین حسین.....

متن نوحه دسته های عزاداری - به نام خدا به نام کرم

دانلود

به نام خدا به نام کرم ابن الکریم اومد از حرم

تیر مژگان سیاهش حیدری زهره برده با نگاه از لشکری

شمشیرش لا سیف الا ذوالفقار میجنگه علی اکبری

میپیچه صوتی تو گوش دشمن ان تنکرونی فانا بن الحسن

****
زد از میمنه سوی میسره یک تنه ولی یه پا لشکره

تو میدون فرمانروای مطلقه رو سربندش آیه جاء الحقه

زیر پاش سر های دشمن بی شمار تو دستش سر ازرقه

هل من مبارز بازم شنیدن ان تنکرونی فانا بن الحسن

****

نماد یل جمل قاسمه احلی من العسل قاسمه

جا نشین مجتبی در عالمین کوه صبر استوار و محکمه

واسه مولاش میکنه سینه سپر مثل مادرش فاطمه

این نعل اسب و این سینه من ان تنکرونی فانا بن الحسن

متن نوحه دسته های عزاداری - رویِ نِی مویِ تو در باد رها افتاده

دانلود

رویِ نِی مویِ تو در باد رها افتاده

در فضا رایحه‌ای روح‌فزا افتاده

سر تو می‌رود و پیکر تو می‌ماند

از هم آیاتِ وجودِ تو جدا افتاده

آتش آن نیست که در خرمن پروانه زدند

آتش آن است که در خیمۀ ما افتاده

دم گودال دلم ریخت که انگشتت کو؟

حق بده خواهرت اینگونه ز پا افتاده

عاقبت دید رباب آنچه نباید می‌دید

آنقدر زار زده تا ز صدا افتاده

من به میل خود از اینجا نروم، میبَرَدَم

تازیانه که به جانِ تن ما افتاده

میشمارم همه طفلان حرم را دائم

وای که دخترکت باز کجا افتاده؟

زجر رفته‌ست سراغش که بیارد او را

آمد اما به رویش پنجه به جا افتاده

هق هقش پاسخ من شد که از او پرسیدم

دو سه دندانِ تو ای عمه چرا افتاده؟

آه از آن روز که جان از تن خواهر می‌رفت

سنگ‌ها بال زنان سوی برادر می‌رفت

آسمان‌ها و زمین داشت به هم میپیچید

سمت گودال کسی دست به خنجر می‌رفت

ساعتی بعد که آتش به حرم برپا شد

همه سرها به روی نیزه‌ی لشکر می‌رفت

از یتیمان حرم نیز غنیمت بردند

گوشواره که نه، گیسو پِیِ معجر می‌رفت

نیمه شب با عجله داشت خبر را میبرد

یک نفر در طمع جایزه با سر می‌رفت

متن نوحه دسته های عزاداری - آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک

دانلود

نور خدا را ببین در سحرِ کوه طور
سوز مناجات کیست؟ یَبعثُ مَن فی القبور

گرم نماز شب‌اند دلخوشی زینب‌اند
محفل یاران عشق هیأت اصحاب نور

دشت، سراسر سکوت وجه خدا در قنوت
إنَّ لک فی النهار… آه از آن نفخ صور

ناشئهُالیل هم تشنۀ ترتیل توست
إنَّ لک فی النهار… آه که یوم النّشور

إنَّ لک فی النهار… رأس تو بر روی نی
إنَّ لک فی النهار… رأس تو کنج تنور

آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود را به خاک

عرش خدا ولوله ارض و سما در قیام
وای حسین کشته شد روضه همین والسلام
ماه محرم کجاست؟ صاحب این دم کجاست؟

سینه‌زنان را ببین در عطش انتقام
روضه به آخر رسید گریه ولی ناتمام
نالۀ جانسوز کیست از حرمت صبح و شام

و أهلُکَ کالعَبید و صُفُّدوا فی الحدید
باید از اینجا به بعد روضه بخواند امام

تا تو شدی کشته ما بی‌سر و سامان شدیم
غلغله شد در حرم ولوله شد در خیام

آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود را به خاک

اول دلتنگی است تازه شب آخری
چه کردی ای روضه‌خوان چه کردی ای منبری

ای که به عشقت دچار»… «عجب گلی روزگار
بر لب ما سال‌هاست که می‌کند دلبری

عشرت عالم فروخت» هر که دمی دید سوخت
رأس تو را در تنور خونی و خاکستری

جان یارالی جان حسین حامی قرآن حسین
می‌کُشدم داغ تو… خاصه اگر آذری

با تو اگر سرنوشت برد مرا در بهشت
باز بسوزاندم این دو دمِ کوثری

آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک
نهادی ای تشنه لب صورت خود را به خاک

متن نوحه دسته های عزاداری - سید و مولا حسین آرام دلها حسین

دانلود

سید و مولا حسین، آرام دل ها حسین
زمزمه عاشقان، یا حسین و یا حسین

ندارم غیر تو فکر و خیالی
بنفسی انت و اهلی و مالی

روضه های مقتل را، مثل باران می گرییم
در غم تو این شب ها، با شهیدان می گرییم

اشک ما مرثیه خوان فرات است
مولای ما قتیل العبرات است

با ولایت می مانیم، شور ما از عاشوراست
ای عاشقان بسم الله، راه قدس از کربلاست

تنها نگذارم در میدان، ولی را
مولایم رهبرم سِید علی را

کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا
وارث خون حسین، مهدی زهرا بیا

یار مظلومان کی میرسی از راه
العجل العجل یا حجةَ الله

متن نوحه دسته های عزاداری - کشتی شکسته منم بال و پر بسته منم

دانلود

از عشق تو سرشارم از بوی تو مست
تا بوده این بوده حسین تا هست همین هست

از زندگی دلگیرم از دنیا سیرم
اما میام پیش تو آروم میگیرم

ای آرامش دنیام من تنها تو رو میخوام
زیر چتر نگاهت ابری چشمام

کشتی شکسته منم بال و پر بسته منم
آقای عقبا تویی از دنیا خسته منم

****

یا من شفاء تنها فی تربت تو
هر مشکلی حل میشه تو هیئت تو

از دنیا دل کندم تا به تو رسیدم
نومید نمیشم وقتی هستی امیدم

روضت آب حیاته تنها راه نجاته
وقت گره نگاهم مست چشماته

کشتی شکسته منم بال و پر بسته منم
آقای عقبا تویی از دنیا خسته منم

****

سمت تو برگشتم من دل خسته آقا
هر راهی غیر از راهت بن بسته آقا

فکرش عذاب بی تو حتی یه لحظه
هر نوری غیر از نورت تاریک محضه

دل گرمم به غمامو اینکه داری هوامو
تو یادم نمیاری روی سیامو

کشتی شکسته منم بال و پر بسته منم
آقای عقبا تویی از دنیا خسته منم

متن نوحه دسته های عزاداری - یا خادم الحسین و یا ناصر الحسین

دانلود

یا خادم الحسین و یا ناصر الحسین

حی علی الحسین و سلام علی الحسین

یا سیدی سلام علیک یا سیدی سلام علیک

قلبی دمی و مالی لدیک قلبی دمی و مالی لدیک

قتل الله قوما قتلوک قتلوک قتلوک

و من الماء عذب منعوک منعوک منعوک

ای مستجات توبه های آدم

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

ای مستجات توبه های آدم

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

این بانگ الرحیل سپاه سعادت است

بر خون خود تپیدن عاشق عبادت است

دنیا نه جای ماندن اهل شهادت است

ما سربلند روز جهادیم ما سربلند روز جهادیم

ما سرباز ره اعتقادیم ما سرباز ره اعتقادیم

سر ما میرود اما ره ما نه ره ما نه ره ما نه

تن ما میشکند باور ما نه ره ما نه ره ما نه

ای مستجات توبه های آدم 

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

ای مستجات توبه های آدم

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

کیم ایستیه تاپا شرف روز نشآتین

کیم عاشقانه سسلنه ذکر شهادتین

ذکرین قبولینه دیر اولده یا حسین

ذکر حسین ملاک عبادت 

ذکر حسین ملاک عبادت

ذکر حسین کلید شهادت

ذکر حسین ملاک عبادت

ذکر حسین کلید شهادت

ویروب اسلامیانه آدی

غیرت آدی غیرت آدی غیرت

یولی غیرت سوزی عزت ئوزی

عترت آدی غیرت آدی غیرت

ای مستجات توبه های آدم

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

ای مستجات توبه های آدم 

ای نور خانه ی رسول خاتم

ای کشتی نجات اهل عالم

اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

متن نوحه دسته های عزاداری - این پا و اون پا نکن بابا

دانلود

این پا و اون پا نکن بابا، چشمام رو دریا نکن بابا
دارم میمیرم از این دوری امروز و فردا نکن بابا

امشب نیای دیگه فردا دیره امشب نیای دخترت میمیره
امشب نیایی کی دیگه از خولی گوشواره های منو پس میگیره

تنم زخمی تنت زخمی سرم زخمی سرت زخمی
چقدر شد خواهرت زخمی سرت زخمی

این پا و انوپا نکن بابا چشمام رو دریا نکن بابا
دارم میمیرم از این دوری امروز و فردا نکن بابا

الان بابایی کچا هستی شاید روی نیزه ها هستی
شاید که کنج تنوری و شاید تو تشت طلا هستی

راستی بابا دیگه چشمام تاره راستی بابا پیرهنم شد پاره
راستی بابا اگه دیدی پیرم این آثار رد شدن از بازاره

هزار دفعه بابا مردم روی نی زخم هات رو میشمردم
بابا زمین خوردی زمین خوردم منم مردم

این پا و انوپا نکن بابا چشمام رو دریا نکن بابا
دارم میمیرم از این دوری امروز و فردا نکن بابا

رخت محن گیمیشم بابا عمه ام اینجیتمیشم بابا
بیر گجه ناقننین اوستوندن یر دوشیپ ایتمیشم بابا

دوشتیم یره باشا غوقا گلدی من سسلدیم داده زهرا گلدی
دینجل ممیش زجر گوردیم گوخدیم گاشدیم منیم سمتیم تا گلدی

غم قلبیم الولاندی وریپ سیلی اوزوم یاندی
من بابا آجیخلانی اوره یاندی

متن نوحه دسته های عزاداری - نبینم تنهایی نبینم گریونی

دانلود

نبینم تنهایی نبینم گریونی
نبینم بی یاری نبینم دلخونی

بذار که گلای من برن
واسه آبروی خواهرت

اینا دو تا سهم زینبن
فدایی چشمای ترت

اینا بمونن چیزی نمی مونه از خواهرت

بخر برادر آبرومو جلوی مادرت

سپاه زینب فدایی علی اکبرت

نبینم بی تابی نبینم غم داری
امدم درداتو به دلم بسیاری

به سینه ی تنگ خواهرت
تو رو خدا دست رد نزن
به چادر مادر کاری کن

واسه ی کفن پوشای من
بذار برن تا واسه ی غم تو پرپر بشن
برا همیشه آبروی دل مادر بشن
تا آریا آریا شبیه علی اکبر بشن

پیش طفلای من وسط میدونی
نبینم شرمنده نبینم گریونی.

بارونیه چشمای ترم
میباره برای چشم تو بدنای روی خاکشون

فدای غمای چشم تو

میریزه اشکام واسه غم تو تو خیمه ها

می خواد ببینم سرای گلامو از تن جدا

می خوام ببینم سراشونو به روی نیزه ها

متن نوحه دسته های عزاداری - میدون پر از غباره بزار برم عمه جان

دانلود

میدون پر از غباره بزار برم عمه جان

نمونده راه چاره بزار برم عمه جان

دست منو رها کن بزار برم عمه جان

عموم رمق نداره بذار برم عمه جان

تو موندی برا حرم

من موندم برا عمو

تو برگرد به خیمه ها

من میشم فدا عمو

تو گودال افتاده تن عمو تو حرم ماتمه

من رفتم ای عمه زیارت مادرم فاطمه

تنت تو قتله گاه پاشو بریم عمو جون

خواهر تو تو راه پاشو بریم عمو جون

اینا حیا ندارن پاشو بریم عمو جون

خیمه ها بی پناهه پاشو بریم عمو جون

سنگایی که میزنن

بروی تو میخوره

از نیزه شکسته ها

کل پیکرت پره

به سینه ات با تیری عمو جونم دوخته شد جسم من

من رفتم ای عمه زیارت مادرم فاطمه

بین خاکی و خون دارن میرن تا حرم

یه کاری کن همو جون دارن میرن تا حرم

هنوز تو زنده ای و دارن میرن تا حرم

اتیش تو دستشون دارن میرن تا حرم

پاشو ای عمو جونم

میترسم که دیر بشه

میترسم جلو چشام

عمه جون اسیر بشه

پیچیده ای عمو تو قتله گاه ناله مادرت

من رفتم ای عمه زیارت مادر فاطمه

متن نوحه دسته های عزاداری - بسم الله سینه زن

دانلود

دلم آروم شده،خیالم راحته

اشکای چشمام از،نمک سُفرَته

غم من،غمته،گریه مرهمته

آرزوم جون دادن،تو محرمته

بسم الله،سینه زن

بسم الله،چشم خیس

بسم الله،منو از،نوکرات،بنویس

مثل من،زیاده

مثل تو،(دیگه نیست۳)

رفیق شبای بی کسیم

یار روزای دلواپسیم

محرم اومد و میدونم

که تو به دادم میرسی

بارون اشک من،روچشای ترم

الهی که سایت،بمونه روسرم

هیچکی تو دل من،مثل تو،نمیشه

بد جوری میخوامت،واسه ی،همیشه

بسم الله،خوب من

بسم الله،عمر من

بسم الله،سرمو،توی روضه بزن

دوس دارم،بمیرم

مثل تو،(بی کفن۳)

مسیر بهشت روضه هات

تورو به همین سینه زنات

یکاری کن تا اربعین

راهی بشم کرب و بلات

(رفیق شبای بی کسیم

یار روزای دلواپسیم

محرم اومدو میدونم

که تو به دادم میرسی)۳

اگه روضت نیام،میگیره نفسم

منو ردم نکن،همه کار و کسم

آقا جون،حاجتم

فکر هر،ساعتم

جونم رو بگیری

وقتی تو هیئتم

بسم الله،هم زبون

بسم الله،مهربون

بسم الله،روضه ی،گودال و،تو بخون

بین روضه خودت،مرگم و برسون

تا جایی که من یادم میاد

شبای محرم اومدم

توهم بیا برا کمک

وقتی به زیر لحدم

(رفیق شبای بی کسیم

یار روزای دلواپسیم

محرم اومدو میدونم

که تو به دادم میرسی۳)

متن نوحه دسته های عزاداری - ای بالام علی لای لای

دانلود

همراه بابایی هم قد سقایی
طفل شهید من ما بین مردایی

سر بچم روی نیزه سر باباش روبروشه
الهی مادر بمیره سر نیزه تو گلوشه

گریه کم کن برام علی لای لای
ای بالام علی لای لای

هر جا رفتی میام علی لا لای
ای بالام علی لای لای

خوندی رجز مادر مثل علی اکبر
با گریه تو میدون گفتی انالحیدر

تو نمیخواستی که تنها توی گهواره بمونی
چه رجزهایی که خوندی با زبون بی زبونی

این شده ناله هام علی لای لای
ای بالام علی لای لای

من علیم و میخوام علی لا لای
ای بالام علی لای لای

گهواره خالی رو دست مادر موند
از اون علی اصغر تنها همین سر موند

تنت از ضعف نیمه جون بود که تو رو از شیر گرفتن
تا دیدن آروم نمیشی سرت و با تیر گرفتن

خون شده گریه هام علی لا لای
ای بالام علی لای لای

ای سوزوز ای انام علی لای لای
ای بالام علی لای لای

متن نوحه دسته های عزاداری - باید قلبم برا تو حرم باشه

دانلود

باید قلبم برا تو حرم باشه باید قلبم برا تو حرم باشه

دائم بساط روضه ی تو علم باشه

باید قلبم برا تو حرم باشه دائم بساط روضه ی تو علم باشه

وقتی زندگیم شده عاشقی و دلبرم حسینه

روز و شب ندارم حرف اول و آخرم حسینه

صرف تو شد همه روز و شب های من

با تو سر شد شب و روز و دنیای من حسین آقای من آقای من آقای من

باید قلبم برا تو حرم باشه باید قلبم برا تو حرم باشه

دائم بساط روضه ی تو علم باشه

وقتی زندگیم شده عاشقی و دلبرم حسینه

روز و شب ندارم حرف اول و آخرم حسینه

صرف تو شد همه روز و شب های من

با تو سر شد شب و روز و دنیای من حسین آقای من آقای من آقای من

باید قلبم برا تو حرم باشه دائم بساط روضه ی تو علم باشه

وقتی زندگیم شده عاشقی و دلبرم حسینه

روز و شب ندارم حرف اول و آخرم حسینه

صرف تو شد همه روز و شب های من

با تو سر شد شب و روز و دنیای من حسین آقای من آقای من آقای من

باید جونش برای تو فدایی شه هر کی به لطف فاطمه کربلایی شه

بین عشقای تو دنیا به خدا بهترین حسینه وقتی مقصد تموم عاشقا اربعین حسینه

من مجنون و حرم تو رویای من خوشبختم چون که تو هستی لیلای من

حسین آقای من آقای من آقای من حسین آقای من آقای من آقای من

باید قلبم برا تو حرم باشه دائم بساط روضه ی تو علم باشه

وقتی زندگیم شده عاشقی و دلبرم حسینه

روز و شب ندارم حرف اول و آخرم حسینه

صرف تو شد همه روز و شب های من

با تو سر شد شب و روز و دنیای من حسین آقای من آقای من آقای من

صل علی خامس آل عبا ساکن کرب و بلا یا حسین

حسین حسین حسین حسین حسین حسین حسین

غلامت عاقبتش به خیر میشه با یک نگاه تو یه شبه زهیر میشه

هر کی عمریه شده سینه زنو نوکر حسینه حتما با دعای خیر پدر و مادر حسینه

دونه دونه میریزه این اشکای من گریون میشم تا بگیری دستای من

حسین آقای من آقای من آقای من حسین آقای من آقای من آقای من

صل علی خامس آل عبا ساکن کرب و بلا یا حسین

متن نوحه دسته های عزاداری - با پرچم سیاه راه افتادم

دانلود

ابی عبدالله وای ابی عبدالله وای ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله

با پرچم سیاه راه افتادم با بیرق سیاه راه افتادم با گریه و آه راه افتادم
از هیئتمون با این نوحه تا خونه شاه راه افتادم

ارباب ادخلوها بسلام آمنین ارباب بطلب جان یل ام البنین
ارباب برسم پای پیاده اربعین

سیدنا الغریب سیدنا المظلوم سیدنا العطشان ابی عبدالله

ابی عبدالله وای ابی عبدالله وای ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله

با بیرق سیاه راه افتادم با گریه و آه راه افتادم
از هیئتمون با این نوحه تا خونه شاه راه افتادم

ارباب ادخلوها بسلام آمنین ارباب بطلب جان یل ام البنین
ارباب برسم پای پیاده اربعین

سیدنا الغریب سیدنا المظلوم سیدنا العطشان ابی عبدالله
ابی عبدالله وای ابی عبدالله وای ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله

بی تو به خدا آشوبم من تنها به شما من منسوبم من
با سینه زنی میخ عشق و تو این سینه میکوبم من

ارباب دل نوکر به سلامت خوشه ارباب بوی سیب تو دلا رو میکشه
ارباب یه روزی عشق تو ما رو میکشه

سیدنا الغریب سیدنا المظلوم سیدنا العطشان ابی عبدالله
ابی عبدالله وای ابی عبدالله وای ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله

حتی اگه هست مرگم نزدیک ای روشنی قبر تاریک
ترسی ندارم وقتی دارم بغض لعدوک حب لابیک

ارباب مادر تو مادر سینه زناست ارباب مادر تو پشت سر سینه زناست
ارباب این صدای لشکر سینه زناست

سیدنا الغریب سیدنا المظلوم سیدنا العطشان ابی عبدالله
ابی عبدالله وای ابی عبدالله وای ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله ابی عبدالله

متن نوحه دسته های عزاداری - بین میدان و غرق اشک و آهم ای عمو

دانلود

بین میدان و غرق اشک و آهم ای عمو ای عمو

پای برهنه پی ذوالجناحم ای عمو ای عمو ای عمو

ای عموی بی کس و بی سپاهم ای عمو ای عمو ای عمو

من با تو در میان قتلگاهم ای عمو ای عمو ای عمو

من غرق اشک و آهم ای شاه بی سپاهم

من با تو راهی آن گودال قتگاهم ای عمو ای عمو

یا حسین یا حسین یا حسین یا حسین

من می آیم به جای اکبر تو ای عمو یا حسین

من می آیم به جای اکبر تو ای عمو یا حسین ای عمو

نیزه داران همه دور و بر تو ای عمو یا حسین ای عمو

زخمی از نیزه شده پیکر تو ای عمو یا حسین ای عمو

می آید ناله های مادر تو ای عمو ای عمو

غرق خون پیکر تو دشمن دور و بر تو

آید از بین خیمه ناله های خواهر تو ای عمو ای عمو

یا من عینی الیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

یا من عینی الیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

یا من قلبی لدیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

ذکری لک لبیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

صل الله علیک یا ثارالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

یا امین الله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

ابی عبدالله یابن الحیدر یابن الحیدر یابن الحیدر

یا حسین یا حسین یا حسین

متن نوحه دسته های عزاداری - دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم 

دانلود

دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم 

آقا تویی اونیکه پریشون منم 

مجنونم و اونی که پای تو میمونه منم 

به جز تو کی تو عالم برای من میومنه 

تورو میخوام و هرچی تو بخوای همونه 

من نوکرتم نوکر تو و خواهرتم 

من گریه کنه برادر آب آورتم 

من سینه زنه عطش علی اصغرتم

رضایت خداجون رضایت حسین

دلم همیشه تحت حمایت حسین 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">