اینستاگرام نوحه باران

آوای انتظار - کد پیشواز

کد پیشواز برتر محمدحسین پویانفر برای ایرانسل ویژه محرم 99

پیشوازهای برتر محرم محمد حسین پویانفر

کد آهنگ پیشواز بهترین مداحی‌های محمد حسین پویانفر برای ایرانسل

 

کد پیشواز مداحی من غلام نوکراتم عاشق کربلاتم تا آخرش باهاتم محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۶۶۰۸

کد پیشواز مداحی وعده ما ظهر روز اربعین محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۴۸۹۴

کد پیشواز مداحی السلام السلام ساکن کربلا ادخلوها بسلام آمنین محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۲۶۱۵۰۲۰

کد پیشواز مداحی نمی خوام به غیر از حرم از خدا نمیخوام به جز اربعین کربلا محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۴

کد پیشواز مداحی چادرت را بتکان روزی ما را بفرست محمد حسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۳

کد پیشواز به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام محمد حسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۲

کد پیشواز ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات محمد حسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۱

کد پیشواز محمدحسین پویانفر من با گریه هام رفیقم تو شبای انتظار

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۷

 

کد پیشواز مداحی سلام زندگی سلام عشق من سلام علی حجه ابن الحسن محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۶

کد پیشواز مداحی من حرم لازمم دلم تنگ است محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۴

کد پیشواز محمدحسین پویانفر خیال روی تو در هر طریق همره ماست

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۳

کد پیشواز محمدحسین پویانفر نمی دانم که می باشم کجا بودم کجا هستم

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۱

کد پیشواز مداحی محمدحسین پویانفر عشق بی تکراری ای غم بی پایان

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۴۰

کد پیشواز مداحی این سترک الجمیل این عفوک الجمیل محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۶

کد پیشواز مداحی خوش به حال هر کسی که این روزا تو ایوون طلا مشرفه محمدحسین پویانفر

کد پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۵۴۳۵

 

 

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲۱)

  1. مصطفی خسروی

    لطفا لطفا، پیشواز، من ایرانم تو عراقی، چه فراقی، رو بزارید 

  2. لطفا کد اهنگ پیشواز مداحی(( همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا)) رو بزارید.

    ممنون

  3. لطفا کد پیشواز من همونم همیشه از خودم فراری رو هم بزارید .همراه اول ممنون

  4. سلام و درود 

    لطفا کد پیشواز عشق یعنی سینه زنی رو برای ایرانسل و همراه اول بگذارید. ممنون

     

  5. سلام نوحه من ایرانم تو عراقی را کد پیشواز ارسال کنید که دلمون تنگه

  6. سلام لطفاکدپیشوازمیخونم هرسحرآروم برای ایرانسل وهمراه اول بزارید

  7. سلام لطفاکدپیشوازمیخونم هرسحرآروم برای ایرانسل وهمراه اول بزارید

  8. باسلام احتراما کد پیشواز ایرانسل  ماشااله به این جبروت رو لطف بفرمایید 

  9. سلام لطفا کد آهنگ پیشواز چادرنمازت سایه ی روی سرمه برای ایرانسل رو بزارید

     

  10. سلام 

    لطفا کد ایرانسل و همراه اول 《همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا》بزارید

    ممنون🌷🌷

  11. چرا کد پیشواز مداحی من غلام نوکراتم عاشق کربلاتم تا آخرش باهاتم محمدحسین پویانفر اجرا نمیشه، 

  12. سلام وقت تون بخیر

    کد اهنگ به تو مدیونم حسین ایرانسل  برام بزارین‌ 

    ممنون از شما عزیزان 

  13. سلام لطفا کد ایرانسل پیشواز یا امام رضا سلام بزارین سپاس

  14. سلام علیکم 

    آهنگ پیشواز قربون کبوترهای حرم امام رضا کد داره برای ایرانسل ولی انجام نمیشه لطفا کد فعال برای این آهنگ پیشواز انجام بدید

  15. سلام لطفا کد پیشواز لیلای منی مجنون توام از محمدحسین پویانفر رو بزارین ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">