اینستاگرام نوحه باران

مداحی دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد حاج میثم مطیعی شب اول محرم 1402

دانلود مداحی دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد با نوای حاج میثم مطیعی شب اول محرم 1402 هیئت میثاق با شهدا

دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد
خیامت به پا شد، قیامت به پا شد

دانلود فایل صوتی

متن نوحه دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد

دلم ریخت، وقتی خیامت به پا شد
دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد
خیامت به پا شد، قیامت به پا شد
من و از تو گفتن، من و از توخواندن
که داغت گرفته سراغ از دل من
حسین ای نخستین تمنای من
حسین ای غم ناب زیبای من
تو امروز من، تو فردای من

دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد
خیامت به پا شد، قیامت به پا شد
الهی بمیرم، ولی جا نمانم
جدا از تو یک دم به دنیا نمانم
حسین ای که همه خاطرات دلم
شده روضه‌هایت حیات دلم
که داغ تو شد، نجات دلم

دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد
خیامت به پا شد، قیامت به پا شد
تو مشکات نوری تو مصباح‌ جان‌ها
که اهل و عیالم فدای تو مولا
همه نسل من در امان تواند
که اولاد من خادمان اند
الهی همه، فدایت شوند

دلم ریخت وقتی خیامت به پا شد
خیامت به پا شد، قیامت به پا شد

شاعر: میلاد عرفان پور
نغمه پرداز: مصطفی منتظری

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">