اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

نوحه مثل بچه مرده ها گریه کنید میخواهم از رباب و دخترش بگم محمدحسین حدادیان

نوحه زیبا و سوزناک مثل بچه مرده ها گریه کنید میخواهم از رباب و دخترش بگم با صدای محمدحسین حدادیان محرم 1402

نماهنگ ویژه شب سوم محرم کربلایی محمدحسین حدادیان محرم 1402 هیئت روضه الحسنین (ع) تهران 

 

 

متن نوحه مثل بچه مرده ها گریه کنید

مثل بچه مرده ها گریه کنید
میخواهم از رباب و دخترش بگم
این دفعه مصیبت رقیه رو
میخواهم از زبون مادرش بگم

دخترم مثل علی اصغر برات مادری کردم
رفتی و چادر خاکی تو رو روسری کردم

تیر سه شعبه بود از گلو بزرگتر
از صورت تو دست عدو بزرگتر
الهی که براتون بمیره مادر

روز و شب باید که خون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم
من برا کدومتون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم

برا آخرین ستاره حسین
گریه میکنن همه آسمونا
نامسلمونا نذاشتن که تو رو
ببرم قبرستون مسلمونا

دخترم مثل علی اصغر برات میزنم ناله
بمیرم حتی تو رو غسل نداد زن غساله

یادمه که رسیدن به پشت خیمه
روضه نبش قبر و خنده و گریه
الهی پیدا نشه قبر رقیه

روز و شب باید که خون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم
من برا کدومتون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم

لا اقل تو دیگه از پیشم نرو
میدونم خیلی کتک زدن تو رو
مثل زینب و غروب قتلگاه
بوسه میزدی رگ بریده رو

الوداع سلام من رو برسون به علی اصغر
و السلام تیر خلاص روضته غارت معجر

پری دیگه برا پر زدن نداری
حتی یه جای سالم به تن نداری
تو هم شبیه بابات کفن نداری

روز و شب باید که خون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم
من برا کدومتون گریه کنم
گریه کنم گریه کنم

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۲)

  1. سیدصابر هاشمی

    بنام خدا 

    حضرت سکینه س و علی اصغر ع فرزندان حضرت رباب علیها السلام هستند، 

    نه حضرت رقیه س دختر خانم دیگر است.

    استاد هاشمی موسوی

    حسینیه باب الحوائج ع

    جنت رودبار

  2. سیدصابر هاشمی

    بنام خدا 

    حضرت سکینه س و علی اصغر ع فرزندان حضرت رباب علیها السلام هستند، 

    نه حضرت رقیه س دختر خانم دیگر است.

    استاد هاشمی موسوی

    حسینیه باب الحوائج ع

    جنت رودبار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">