اینستاگرام نوحه باران

نماهنگ محرم

مداحی شبای خلوت با روضه بودن با صدای عبدالرضا هلالی محرم 1402

مداحی زیبای شبای خلوت با روضه بودن با صدای عبدالرضا هلالی محرم 1402

نماهنگ بسیار زیبای شبای خلوت با روضه بودن حاج عبدالرضا هلالی حسینیه کربلا اندرزگو تهران

 

 

متن نوحه شبای خلوت با روضه بودن

شبای خلوت با روضه بودن

همه ی روضه های من تو هستی

نمیشه باور این نوکر تو

بگه آقا دلِ من را شکستی

شما خواستی که از اون روز اول

تو دو دنیا پریشون تو باشم

خدایی هر چه دارم یا ندارم

باید هر لحظه مدیون تو باشم

خاطرات کنار مرقد تو

آقا تو خاطراتم بهترینه

ببین قاب نگاه پر ز اشکم

ادخلوها سلامٍ آمِنینه

کاری کردم که ترسیده دل من

نکنه نوکرت از تو جدا شه

غریب کربلا من هم غریبم

اگه دستم تو دست تو نباشه

اینستاگرام نوحه باران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">